Diller, kendilerine özgü yapõlardan süzülmü kurallar silsilesiyle anlama ve anlatma süreçlerini gerçekle tirmektedir. Bu iki sürecin içerdi i temel dil becerileri açõsõndan, ö rencilerin ana dillerini do ru bir ekilde kullanabilecek düzeye getirilmesi, Türkçe e itiminin temel hedeß erinden biridir. Bu hedefe ula mada hareket noktasõ Türkçe olmalõdõr. Ana dili e itiminde, dilin yapõsal özelliklerinden yararlanõlmasõ gerekti i dü üncesinden hareketle, bu çalõ mada, Türkçenin fonetik, morfolojik, semantik ve söz dizimi yapõlarõnõn ana dili e itiminde olu turdu u bili sel zeminler tespit edilmi tir. Çalõ ma, Türkçe e itiminin birinci ve ikinci kademesiyle sõnõrlandõrõlmõ tõr
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 1, 2009 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 1 Issue: 4 |
Açık Erişim Politikası