BibTex RIS Cite

İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları

Year 2010, Volume: 1 Issue: 2, - , 01.12.2010

Abstract

Year 2010, Volume: 1 Issue: 2, - , 01.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Recep Uçar This is me

Publication Date December 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Uçar, R. (2010). İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 1(2).
AMA Uçar R. İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. December 2010;1(2).
Chicago Uçar, Recep. “İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen Ve Öğrenci Algıları”. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1, no. 2 (December 2010).
EndNote Uçar R (December 1, 2010) İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1 2
IEEE R. Uçar, “İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları”, İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, 2010.
ISNAD Uçar, Recep. “İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen Ve Öğrenci Algıları”. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1/2 (December 2010).
JAMA Uçar R. İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2010;1.
MLA Uçar, Recep. “İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen Ve Öğrenci Algıları”. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, 2010.
Vancouver Uçar R. İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2010;1(2).