Milli
Eğitim Bakanlığı tarafından 2010 yılından itibaren uygulamaya konulan
Fırsatları Arttırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) projesi
kapsamında, tüm sınıflara kurulan etkileşimli tahtalar ile eğitim öğretim
etkinlikleri desteklenmesi amaçlanmıştır. Bu araştırma ile etkileşimli tahtanın
ilk okuma yazma eğitimi aşamasında nasıl
bir öğretme ve öğrenme aracı olduğu, öğretmenlere ve öğrencilere ne gibi olumlu
katkılar sağladığı araştırılıp, öneriler ortaya konmaktır. Çalışma ...
ilçesinde bir ilkokulda görev yapan sınıf öğretmenlerine uygulanmıştır. Nitel
araştırma yöntemlerinden durum çalışması desenlerinden kullanılmış olup bu
kapsamda katılımcılara yarı yapılandırılmış sekiz soru sorulmuştur. Bulgular
tablolar halinde kavramsallaştırılmıştır. Araştırma sonucunda etkileşimli
tahtanın öğretmen öğrenme sürecinde olumlu sonuçları olduğu görülmüştür.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Yasamda Liderlik |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2018 |
Gönderilme Tarihi | 29 Kasım 2018 |
Kabul Tarihi | 29 Kasım 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 3 Sayı: 3 |