İLKOKUMA YAZMA EĞİTİMİNDE ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMI
Year 2018,
Volume: 3 Issue: 3, 1 - 10, 31.12.2018
Vedat Açıkalın
References
- Akyol, H. (2010). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri (3. Baskı).. Ankara: Pegem Akademi.Çelik, S., ve Atak, H. (2012). Etkileşimli tahta tutum ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması. Anadolu Journal of Educational Sciences International, 2(2), 43-60. Çelenk, S. (2007). İlk Okuma- Yazma Programı ve Öğretimi, Ankara, Anı yayıncılık.Çelenk, S. (2003). Okul Aile İşbirliği İle Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişki, H. Ü. Eğitim Fakültesi DergisiErduran, A., ve Tataroğlu, B. (2009). Eğitimde akıllı tahta kullanımına ilişkin fen ve matematik öğretmen görüşlerinin karşılaştırılması. 9th International Educational Technology Conference’da (IETC2009) bildiri olarak sunulmuştur. Ankara, Türkiye. Milli Eğitim Bakanlığı. (2012b). Milli Eğitim Bakanlığı, Milli Eğitim istatistikleri. http://sgb.meb.gov.tr/istatistik/meb_istatistikleri_orgun_egitim_2011_2012.pdf adresinden 28 Temmuz 2012 tarihinde edinilmiştir.Milli Eğitim Bakanlığı. (2012c). Milli Eğitim Bakanlığı FATİH Projesi.http://fatihprojesi.meb.gov.tr adresinden 10 Nisan 2012 tarihinde edinilmiştir.Yıldırım, A. Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri.Ankara: Seçkin Yayıncılık.Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.Yıldırım, N. Demirtaş, Z. (2008). Öğrenci Görüşlerine Dayalı Sınıf Öğretmenliği Bölümü İlk Okuma ve Yazma Öğretimi Dersine İlişkin Bir Öneri. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9(3): 681 -695.
Year 2018,
Volume: 3 Issue: 3, 1 - 10, 31.12.2018
Vedat Açıkalın
References
- Akyol, H. (2010). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri (3. Baskı).. Ankara: Pegem Akademi.Çelik, S., ve Atak, H. (2012). Etkileşimli tahta tutum ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması. Anadolu Journal of Educational Sciences International, 2(2), 43-60. Çelenk, S. (2007). İlk Okuma- Yazma Programı ve Öğretimi, Ankara, Anı yayıncılık.Çelenk, S. (2003). Okul Aile İşbirliği İle Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişki, H. Ü. Eğitim Fakültesi DergisiErduran, A., ve Tataroğlu, B. (2009). Eğitimde akıllı tahta kullanımına ilişkin fen ve matematik öğretmen görüşlerinin karşılaştırılması. 9th International Educational Technology Conference’da (IETC2009) bildiri olarak sunulmuştur. Ankara, Türkiye. Milli Eğitim Bakanlığı. (2012b). Milli Eğitim Bakanlığı, Milli Eğitim istatistikleri. http://sgb.meb.gov.tr/istatistik/meb_istatistikleri_orgun_egitim_2011_2012.pdf adresinden 28 Temmuz 2012 tarihinde edinilmiştir.Milli Eğitim Bakanlığı. (2012c). Milli Eğitim Bakanlığı FATİH Projesi.http://fatihprojesi.meb.gov.tr adresinden 10 Nisan 2012 tarihinde edinilmiştir.Yıldırım, A. Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri.Ankara: Seçkin Yayıncılık.Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.Yıldırım, N. Demirtaş, Z. (2008). Öğrenci Görüşlerine Dayalı Sınıf Öğretmenliği Bölümü İlk Okuma ve Yazma Öğretimi Dersine İlişkin Bir Öneri. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9(3): 681 -695.
There are 1 citations in total.