AKINCI., V., BAT, M. (2010), “Yeni Bir İletişim Ortamı olarak Sosyal Medya: Ege Üniversitesi
İletişim Fakültesi’ne Yönelik Bir Araştırma”, Journal of Yaşar University, Sayı: 20,
No: 5, s. 3348- 3382.
BOZKURT, A. (2010), “Siyasiler Sosyal Medya Rüzgârının Farkında…”, Bilişim, Yıl: 38, Sayı: 27.
ÇETİN, E. (2009), "Sosyal İletişim Ağları ve Gençlik: Facebook Örneği", Süleyman Demirel
Üniversitesi Uluslararası Davraz Kongresi Bildiri Kitabı, 24- 27 Eylül 2009, Türkiye, s. 1094- 1105.
ÇİLDAN, C. vd. (2012), “Sosyal Medyanın Politik Katılım ve Hareketlerdeki Rolü”, Uşak Üniversitesi Akademik Bilişim Konferansı.
NEGİZ, M. (2012), “Bilgi Ekonomisi: Sosyal Medya Analizi”,
http://www.belgeler.com/blg/2u6j/ sosyal-medya-analizi Erişim Tarihi: 09.09.2012
AKINCI., V., BAT, M. (2010), “Yeni Bir İletişim Ortamı olarak Sosyal Medya: Ege Üniversitesi
İletişim Fakültesi’ne Yönelik Bir Araştırma”, Journal of Yaşar University, Sayı: 20,
No: 5, s. 3348- 3382.
BOZKURT, A. (2010), “Siyasiler Sosyal Medya Rüzgârının Farkında…”, Bilişim, Yıl: 38, Sayı: 27.
ÇETİN, E. (2009), "Sosyal İletişim Ağları ve Gençlik: Facebook Örneği", Süleyman Demirel
Üniversitesi Uluslararası Davraz Kongresi Bildiri Kitabı, 24- 27 Eylül 2009, Türkiye, s. 1094- 1105.
ÇİLDAN, C. vd. (2012), “Sosyal Medyanın Politik Katılım ve Hareketlerdeki Rolü”, Uşak Üniversitesi Akademik Bilişim Konferansı.
NEGİZ, M. (2012), “Bilgi Ekonomisi: Sosyal Medya Analizi”,
http://www.belgeler.com/blg/2u6j/ sosyal-medya-analizi Erişim Tarihi: 09.09.2012