Gelişen yeni teknolojiler, yaygınlaşan internet kullanımı, mobil cihazlar ve sosyal ağların ortaya çıkışıyla birlikte medya radikal bir değişim sürecinden geçiyor. Haber ve bilgiyi oluşturma, erişme ve paylaşma yöntemleri farklılaşıyor. Bir zamanlar, sadece küçük bir profesyonel azınlığa ait olan yayın yapma ayrıcalığı, ortaya çıkan yepyeni ve ucuz mecralar sayesinde ortadan kalkıyor. Yeni iş modelleri ortaya çıkıyor. Artık herkesin potansiyel bir yayıncı olduğu ve global bir kitleye hitap ettiği bir çağda medya kuruluşları ve gazeteciler mesleklerini en iyi şekilde uygulamak için ne yapmalı?
Gazetecilik Gazeteciler Vatandaş Gazeteciliği Yeni Medya İnternet Sosyal Ağlar Yeni Medya İş Modelleri.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 25 Temmuz 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Sayı: 1 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.