Bu
araştırma, Mersin’de TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarları sürecine dahil olan okulların
proje yürütücüleri ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın amacı bilim fuarı
sürecini proje yürütücüsü öğretmenlerin gözünden incelemektir. Araştırma
betimsel bir çalışmadır. Çalışma grubu, 2014-2015 eğitim öğretim yılında
Mersin’de TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarları başvurusu yapmış proje yürütücüsü 301
öğretmenden 214’üdür. Veri toplama aracı olarak araştırmacılar tarafından
geliştirilen Bilim Fuarı Değerlendirme Anketi kullanılmıştır. Verilen
cevapların bir kısmı frekans ve yüzde kullanılarak, bir kısmı da içerik analizi
yöntemi ile analiz edilmiştir. Sonuç olarak, yürütücü öğretmenler, bilim
fuarlarının, okullar için olumlu
katkılar sağlayan bir organizasyon olduğunu belirtmişlerdir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Araştırma Articlesi |
Authors | |
Publication Date | July 31, 2019 |
Published in Issue | Year 2018 |