-
Son yıllarda ilköğretim matematik öğretim programı programlarda fraktalar gibi. Bu etkinliğin amacı, ilköğretim 8. sınıf matematik öğretim programına yeni giren fraktalar konusunda hem öğrenmekcilere fraktalları daha iyi anlamalar için alternatif bir yol sunmak, hem de öğretmenlere sınıflarında kullanacakları bir etkinlik tasarlamaktır. Hazırlanan etkinliğin fraktalların temel özellikleri olan tekrarlama ve öz-benzerlik edeceği düşünüş. Başkaları ne bekliyor? örüntüleri keşfetme fırsatı yakalayacaktır. Bu pencerede 3 grup fraktal kart modelleri oluşturmaları ve elde ettikleri sonuçları ders sonunda tartışma imkânı sağlanmalıdır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 26, 2010 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 9 Issue: 1 |