Research Article
BibTex RIS Cite

Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?

Year 2003, Volume: 2 Issue: 1, - , 26.06.2003

Abstract

-

References

  • Dunbar, B. (1998). Why problem solving with a small “p”. Primary Educator, 4 (3), 2. Hiebert, J., Carpenter, T. P., Fennema, E., Fuson, K., Human, P.,Murray, H., Oliver, A., & Wearne, D. (1996), Problem Solving as a Basis for reform in curriculum and Instruction: The case of mathematics. Educational Researcher, 25, 12-21. Kamii, C. & Joseph, L. L. (1989). Young children continue to reinvent arithmetic. New York: Teachers College. Olkun, S. ve Toluk, Z. (2001). İlköğretimde Matematik Öğretimi: 1-5 Sınıflar. Ankara: Artım Putnam, R. T., Lampert, M., & Peterson, P. L., (1990). Alternative perspectives on knowing mathematics in elementary schools. In C. B. Cazden (Ed.), Review of Research in Education (Vol. 16) (pp. 57-150). Washington: DC: American Educational Reserch Association. Toluk, Z. ve Olkun, S. (2002). Türkiye’de Matematik Eğitiminde Problem Çözme: 1-5 Sınıflar Matematik Ders Kitapları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2(2), 563-581.

Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?

Year 2003, Volume: 2 Issue: 1, - , 26.06.2003

Abstract

Bu makalede TIMSS’in matematiğin bir desen arama bulma bilimi olduğunu temel
alarak sorduğu bir soruda Türk öğrencilerin performansı irdelenmekte, buna bağlı olarak
Türkiye’de matematik eğitiminin matematiğe bakış açısının bir değerlendirmesi
yapılmakta , ve anılan bilgi ve becerilerin geliştirilmesi için öğrencilere ne tür etkinlikler
yaptırılabileceği tartışılmakta ve etkinlik örnekleri sunulmaktadır.

References

  • Dunbar, B. (1998). Why problem solving with a small “p”. Primary Educator, 4 (3), 2. Hiebert, J., Carpenter, T. P., Fennema, E., Fuson, K., Human, P.,Murray, H., Oliver, A., & Wearne, D. (1996), Problem Solving as a Basis for reform in curriculum and Instruction: The case of mathematics. Educational Researcher, 25, 12-21. Kamii, C. & Joseph, L. L. (1989). Young children continue to reinvent arithmetic. New York: Teachers College. Olkun, S. ve Toluk, Z. (2001). İlköğretimde Matematik Öğretimi: 1-5 Sınıflar. Ankara: Artım Putnam, R. T., Lampert, M., & Peterson, P. L., (1990). Alternative perspectives on knowing mathematics in elementary schools. In C. B. Cazden (Ed.), Review of Research in Education (Vol. 16) (pp. 57-150). Washington: DC: American Educational Reserch Association. Toluk, Z. ve Olkun, S. (2002). Türkiye’de Matematik Eğitiminde Problem Çözme: 1-5 Sınıflar Matematik Ders Kitapları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2(2), 563-581.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Zülbiye Toluk This is me

Publication Date June 26, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Toluk, Z. (2003). Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İlköğretim Online, 2(1).
AMA Toluk Z. Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İOO. March 2003;2(1).
Chicago Toluk, Zülbiye. “Üçüncü Uluslararasi Matematik Ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?”. İlköğretim Online 2, no. 1 (March 2003).
EndNote Toluk Z (March 1, 2003) Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İlköğretim Online 2 1
IEEE Z. Toluk, “Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?”, İOO, vol. 2, no. 1, 2003.
ISNAD Toluk, Zülbiye. “Üçüncü Uluslararasi Matematik Ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?”. İlköğretim Online 2/1 (March 2003).
JAMA Toluk Z. Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İOO. 2003;2.
MLA Toluk, Zülbiye. “Üçüncü Uluslararasi Matematik Ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?”. İlköğretim Online, vol. 2, no. 1, 2003.
Vancouver Toluk Z. Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İOO. 2003;2(1).