-
Bu makalede fen öğretiminin artık bilimsel araştırma yoluyla yapıldığı uluslararası bir
çalışmada toplanan veriler kısaca değerlendirilerek vurgulanmakta, buna ülkemizin de önem
vermeye başladığı belirtilmektedir. Bu konu ilköğretim fen programında yeterli düzeyde
açıklanmadığı için yazar bilimsel araştırma yoluyla fen öğretilebilmesi için gereken bilimsel
süreç becerilerini açıklamakta ve makalenin sonunda da bilimsel süreç becerilerini
geliştirebilecek nitelikte bir kaç örnek etkinlik vermektedir. Bu etkinliklerle, bilimsel araştırma
yöntemini uygulamak isteyen öğretmenlere yardımcı olmak amaçlanmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 26, 2003 |
Published in Issue | Year 2003 Volume: 2 Issue: 1 |