AFAD,(2017).https://www.afad.gov.tr/upload/Node/25337/xfiles/17aTurkiye_deki_Suriyelilerin_Dem ografik_Gorunumu_Yasam_Kosullari_ve_Gelecek_Beklentilerine_Yonelik_Saha_Arastirmasi_2017.p df, Erişim Tarihi. 22.09.2018.
Akpınar,T. (2017). Türkiye‟deki suriyeli mülteci çocukların ve kadınların sosyal politika bağlamında yaşadıkları sorunlar, Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 03(03).
Bunar, N. (2017). Migration and Education in Sweden: Integration of Migrants in theSwedish School Education
And Higher EducationSystems , NESET II ad hoc question No. 3/2017 .Stockholm University.
Duruel, M. (2017). Suriyeli sığınmacıların karşılaştıkları temel sorunlar, algı ve beklentiler, Akademik
Bakış Dergisi, Sayı: 62 Temmuz – Ağustos 2017 Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi
ISSN:1694-528X İktisat ve Girişimcilik Üniversitesi, Türk Dünyası Kırgız – Türk Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Celalabat – Kırgızistan. Dustmann, C.,&Glitz, A. (2011). Migration andeducation. In Handbook of theEconomics of
Education (Vol. 4, pp. 327-439). Elsevier. Erdoğan, M. M. (2018). Suriyeliler Barometresi - SB 2017 Suriyelilerle Uyum İçinde Yaşamın
Çerçevesi, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları 625, ISBN 9786053995135 ,1. Baskı İstanbul, Mart
EUNEC.(2013). MıgratıonAndEducatıon, Report of theconference of theEuropeanNetwork of
EducationCouncils, Larnaca, 15-17 October2012 withthesupport of theEuropeanCommission
DG EducationandCulture, Brussels, January 2013.
Faas, B.,Bettin, L:, Mohamed Ali, D. (2016). AB ve Türkiye‟de Mülteci ve Sığınmacılar, Sivil
Toplum Diyaloğu Kadınlar Göç Yolunda Projesi file:///C:/Users/User/Downloads/KADEM_AB_Turkiyede_Multeci_ve_Siginmacilar_Anket_Raporu_ TR.pdf Erişim Tarihi. 22.09.2018.
Göç İdaresi Genel Müdürlüğü (2018). Göç istatistikleri. http://www.goc.gov.tr/icerik/goc- istatistikleri_Erişim tarihi:22.09.2018.
Harunoğulları, M. (2016). Suriyeli sığınmacı çocuk işçiler ve sorunları: Kilis örneği. Göç Dergisi, 3(1), 29-63.
IOM (2018). Migration and the 2030 Agenda, International Organization for Migration 17, route des
Morillons 1211 Geneva 19 Switzerland.
Kağnıcı, Y. D. (2017). Suriyeli mülteci çocukların kültürel uyum sürecinde psikolojik danışmanlarına düşen rol ve sorumluluklar, Elementary Education Online, İlköğretim Online, 16(4),1768-1776,2017.
Kartal, B. (2018). Suriyeli göçünün çok yönlü doğasına giriş, Bilhan Kartal & Ural Manço (Edt)
Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221- , Transnational Press London. Koçoğlu, A., ve Yanpar Yelken, T. (2018). Suriyeli öğrencilere Türkçe dil becerileri kazandırma sürecinde ilkokul Türkçe dersi öğretim programları ile ilgili öğretmen görüşleri. Eğitimde Nitel
Araştırmalar Dergisi-Journal of Qualitative Research in Education, 6(2), 131-160. DOI:10.14689/issn.2148 -2624.1.6c2s7m.
Koyuncu, A. (2018). Türkiye toplumunda surıyeli sığınmacıların toplumsal kabulü ve dışlanması
Bilhan Kartal & Ural Manço (Edt), Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221-251, Transnational Press London. Önal, A. ; Keklik, B. (2016). Mülteci ve sığınmacıların sağlık hizmetlerine erişimde yaşadığı sorunlar: Isparta ilinde bir uygulama, Vizyoner Dergisi, 7(15), 132-148.
Öner-Ihlamur, G., S.(2018). Suriyeli çocukların eğitim hakkı ve eğitime erişimi, Bilhan Kartal &
Ural Manço (Edt), Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221-251, Transnational Press London. Tani, M. (2017). Migration and Education, Think piece prepared forthe 2019 Global
EducationMonitoring Report Consultation, UNESCO. Tekin, U. & Yükseker, D. (2017). Göç Ve Eğitim: Türkiye‟de Ve Almanya‟da Aile Dili Okul Dilinden
Farklı Olan Çocukların Okullaşması Çalıştay Sonuç Raporu, Anadolu Kültür, Eınrıch Boll Stıftung Derneği Türkiye Temsilciliği. http://www.academia.edu/ Erişim tarihi: 23.09.2018.
Terhorst, A. (2017). Academic barriers for migrant middle school students in salinas,Master's Theses. ,San Jose State University SJSU ScholarWorks, California.
SASAM, (2018). Htpp/sahipkıran.org./sahipkıran-akademi. Erişim Tarihi. 22.09.2018.
Süleymanov, A. (2016). Suriyeli Mülteci Çocuklarla El ele Projesi, Sultanbeyli İlçesindeki Suriyelilerin Yaşam
DeneyimleriSonuçRaporu.uyayinlari.com/uploads/SULTANBEYLİ_İLÇESİNDEKİ_SURİYELİLER İN_YAŞAM_DENEYİMLERİ_turkce_Doç_Dr_Abulfez_Suleymanov.pdf, Erişim Tarihi. 22.09.2018.
Üstün, A. ;Bayar, A. ; Bozkurt, E. (2017). Mülteci çocukların ailelerinin algılarına göre eğitim sorunları, Avrasya Sosyal ve Ekonumi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) Eurasian Journal of Researches in Social and Economics, ISSN:2148-9963
Zhou, B. (2014). Self-esteem among Migrant Children in China, paa2014.princeton.edu/papers/140787 . Erişim Tarihi: 27.09.2018.
Qualıtatıve Study Of The Problems Faced By The Refugees In Turkey
Year 2018,
Volume: 3 Issue: 2, 191 - 206, 01.11.2018
AFAD,(2017).https://www.afad.gov.tr/upload/Node/25337/xfiles/17aTurkiye_deki_Suriyelilerin_Dem ografik_Gorunumu_Yasam_Kosullari_ve_Gelecek_Beklentilerine_Yonelik_Saha_Arastirmasi_2017.p df, Erişim Tarihi. 22.09.2018.
Akpınar,T. (2017). Türkiye‟deki suriyeli mülteci çocukların ve kadınların sosyal politika bağlamında yaşadıkları sorunlar, Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 03(03).
Bunar, N. (2017). Migration and Education in Sweden: Integration of Migrants in theSwedish School Education
And Higher EducationSystems , NESET II ad hoc question No. 3/2017 .Stockholm University.
Duruel, M. (2017). Suriyeli sığınmacıların karşılaştıkları temel sorunlar, algı ve beklentiler, Akademik
Bakış Dergisi, Sayı: 62 Temmuz – Ağustos 2017 Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi
ISSN:1694-528X İktisat ve Girişimcilik Üniversitesi, Türk Dünyası Kırgız – Türk Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Celalabat – Kırgızistan. Dustmann, C.,&Glitz, A. (2011). Migration andeducation. In Handbook of theEconomics of
Education (Vol. 4, pp. 327-439). Elsevier. Erdoğan, M. M. (2018). Suriyeliler Barometresi - SB 2017 Suriyelilerle Uyum İçinde Yaşamın
Çerçevesi, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları 625, ISBN 9786053995135 ,1. Baskı İstanbul, Mart
EUNEC.(2013). MıgratıonAndEducatıon, Report of theconference of theEuropeanNetwork of
EducationCouncils, Larnaca, 15-17 October2012 withthesupport of theEuropeanCommission
DG EducationandCulture, Brussels, January 2013.
Faas, B.,Bettin, L:, Mohamed Ali, D. (2016). AB ve Türkiye‟de Mülteci ve Sığınmacılar, Sivil
Toplum Diyaloğu Kadınlar Göç Yolunda Projesi file:///C:/Users/User/Downloads/KADEM_AB_Turkiyede_Multeci_ve_Siginmacilar_Anket_Raporu_ TR.pdf Erişim Tarihi. 22.09.2018.
Göç İdaresi Genel Müdürlüğü (2018). Göç istatistikleri. http://www.goc.gov.tr/icerik/goc- istatistikleri_Erişim tarihi:22.09.2018.
Harunoğulları, M. (2016). Suriyeli sığınmacı çocuk işçiler ve sorunları: Kilis örneği. Göç Dergisi, 3(1), 29-63.
IOM (2018). Migration and the 2030 Agenda, International Organization for Migration 17, route des
Morillons 1211 Geneva 19 Switzerland.
Kağnıcı, Y. D. (2017). Suriyeli mülteci çocukların kültürel uyum sürecinde psikolojik danışmanlarına düşen rol ve sorumluluklar, Elementary Education Online, İlköğretim Online, 16(4),1768-1776,2017.
Kartal, B. (2018). Suriyeli göçünün çok yönlü doğasına giriş, Bilhan Kartal & Ural Manço (Edt)
Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221- , Transnational Press London. Koçoğlu, A., ve Yanpar Yelken, T. (2018). Suriyeli öğrencilere Türkçe dil becerileri kazandırma sürecinde ilkokul Türkçe dersi öğretim programları ile ilgili öğretmen görüşleri. Eğitimde Nitel
Araştırmalar Dergisi-Journal of Qualitative Research in Education, 6(2), 131-160. DOI:10.14689/issn.2148 -2624.1.6c2s7m.
Koyuncu, A. (2018). Türkiye toplumunda surıyeli sığınmacıların toplumsal kabulü ve dışlanması
Bilhan Kartal & Ural Manço (Edt), Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221-251, Transnational Press London. Önal, A. ; Keklik, B. (2016). Mülteci ve sığınmacıların sağlık hizmetlerine erişimde yaşadığı sorunlar: Isparta ilinde bir uygulama, Vizyoner Dergisi, 7(15), 132-148.
Öner-Ihlamur, G., S.(2018). Suriyeli çocukların eğitim hakkı ve eğitime erişimi, Bilhan Kartal &
Ural Manço (Edt), Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221-251, Transnational Press London. Tani, M. (2017). Migration and Education, Think piece prepared forthe 2019 Global
EducationMonitoring Report Consultation, UNESCO. Tekin, U. & Yükseker, D. (2017). Göç Ve Eğitim: Türkiye‟de Ve Almanya‟da Aile Dili Okul Dilinden
Farklı Olan Çocukların Okullaşması Çalıştay Sonuç Raporu, Anadolu Kültür, Eınrıch Boll Stıftung Derneği Türkiye Temsilciliği. http://www.academia.edu/ Erişim tarihi: 23.09.2018.
Terhorst, A. (2017). Academic barriers for migrant middle school students in salinas,Master's Theses. ,San Jose State University SJSU ScholarWorks, California.
SASAM, (2018). Htpp/sahipkıran.org./sahipkıran-akademi. Erişim Tarihi. 22.09.2018.
Süleymanov, A. (2016). Suriyeli Mülteci Çocuklarla El ele Projesi, Sultanbeyli İlçesindeki Suriyelilerin Yaşam
DeneyimleriSonuçRaporu.uyayinlari.com/uploads/SULTANBEYLİ_İLÇESİNDEKİ_SURİYELİLER İN_YAŞAM_DENEYİMLERİ_turkce_Doç_Dr_Abulfez_Suleymanov.pdf, Erişim Tarihi. 22.09.2018.
Üstün, A. ;Bayar, A. ; Bozkurt, E. (2017). Mülteci çocukların ailelerinin algılarına göre eğitim sorunları, Avrasya Sosyal ve Ekonumi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) Eurasian Journal of Researches in Social and Economics, ISSN:2148-9963
Zhou, B. (2014). Self-esteem among Migrant Children in China, paa2014.princeton.edu/papers/140787 . Erişim Tarihi: 27.09.2018.
Topçu, Z., Türk, M. S., & Kantos, Z. E. (2018). QUALITATIVE STUDY OF THE PROBLEMS FACED BY THE REFUGEES IN TURKEY. Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi, 3(2), 191-206. https://doi.org/10.26899/inciss.218