Bu araştırmanın amacı, bir hizmet sektörü olan turizminin sorunlarını belirlemek ve yeni bir bakış açısıyla belirlenen sorunlu konulara çözümler sunmaktır. Türkiye’nin turizm alanındaki mevcut durumu değerlendirildiğinde genel turizm politikasının yıllardan beri iyi yönetilemediği ya da en azından yeterli yönetilemediği anlaşılmaktadır. Söz konusu yetersizliğin, proaktif halkla ilişkilerin unutulmasından ya da bir alt işlev olarak görülmesinden kaynaklandığı varsayılmaktadır. Bu nedenle çalışmada ilk olarak, var olan turizm çeşitlerine değinilmiş, yeni turizm kavramı içinde yer alan yaratıcı turizm incelenmiştir. Bu aşamada, sektörde yaratıcı turizm kaynaklarının halkla ilişkilerle bağlantısı, mevcut halkla ilişkiler işlevinin ne olduğu ve ne olması gerektiği ortaya konulmuştur. Ek olarak, genel bir bakış açısıyla Türkiye’deki turizm sektörü için bir takım çözüm önerileri sunulmuştur.
Turizm Yaratıcı Turizm Sosyal Medya Halkla İlişkiler İletişim
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Mayıs 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 1 Sayı: 1 |