Book Review
BibTex RIS Cite

Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India

Year 2019, Issue: 41, 183 - 188, 31.01.2019
https://doi.org/10.26570/isad.513785

Abstract

Dünya genelinde Endonezya’dan sonra en fazla müslümanın bulunduğu ülke, 200 milyon müslümana ev sahipliği yapan Hindistan’dır. İslâm’ın ilk yıllarına kadar uzanan bölgedeki müslüman varlığı, Gazneliler’le başlayıp Bâbürlüler’le son bulan Türk İslâm hâkimiyeti döneminde güçlenerek devam etmiştir. Bu süreçte müslümanlar çeşitli sahalarda yaptıkları çalışmalarla Hint kültür tarihine kalıcı izler bırakmışlardır. Dolayısıyla onlar, günümüzde Hindular karşısında azınlık konumunda olsalar da bulundukları topraklara değer katan önemli bir unsurdur.

References

  • Gupta, Latika, Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India, New Delhi: Routledge, 2015, XIX+165 sayfa.
Year 2019, Issue: 41, 183 - 188, 31.01.2019
https://doi.org/10.26570/isad.513785

Abstract

References

  • Gupta, Latika, Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India, New Delhi: Routledge, 2015, XIX+165 sayfa.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Religious Studies
Journal Section Kitâbiyât
Authors

Cemil Kutlutürk 0000-0003-1946-8685

Publication Date January 31, 2019
Published in Issue Year 2019 Issue: 41

Cite

APA Kutlutürk, C. (2019). Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. İslam Araştırmaları Dergisi(41), 183-188. https://doi.org/10.26570/isad.513785
AMA Kutlutürk C. Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. isad. January 2019;(41):183-188. doi:10.26570/isad.513785
Chicago Kutlutürk, Cemil. “Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India”. İslam Araştırmaları Dergisi, no. 41 (January 2019): 183-88. https://doi.org/10.26570/isad.513785.
EndNote Kutlutürk C (January 1, 2019) Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. İslam Araştırmaları Dergisi 41 183–188.
IEEE C. Kutlutürk, “Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India”, isad, no. 41, pp. 183–188, January 2019, doi: 10.26570/isad.513785.
ISNAD Kutlutürk, Cemil. “Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India”. İslam Araştırmaları Dergisi 41 (January 2019), 183-188. https://doi.org/10.26570/isad.513785.
JAMA Kutlutürk C. Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. isad. 2019;:183–188.
MLA Kutlutürk, Cemil. “Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India”. İslam Araştırmaları Dergisi, no. 41, 2019, pp. 183-8, doi:10.26570/isad.513785.
Vancouver Kutlutürk C. Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. isad. 2019(41):183-8.