Dünya genelinde Endonezya’dan sonra en fazla müslümanın bulunduğu ülke, 200 milyon müslümana ev sahipliği yapan Hindistan’dır. İslâm’ın ilk yıllarına kadar uzanan bölgedeki müslüman varlığı, Gazneliler’le başlayıp Bâbürlüler’le son bulan Türk İslâm hâkimiyeti döneminde güçlenerek devam etmiştir. Bu süreçte müslümanlar çeşitli sahalarda yaptıkları çalışmalarla Hint kültür tarihine kalıcı izler bırakmışlardır. Dolayısıyla onlar, günümüzde Hindular karşısında azınlık konumunda olsalar da bulundukları topraklara değer katan önemli bir unsurdur.
Kutlutürk, C. (2019). Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. İslam Araştırmaları Dergisi(41), 183-188. https://doi.org/10.26570/isad.513785
AMA
Kutlutürk C. Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. isad. January 2019;(41):183-188. doi:10.26570/isad.513785
Chicago
Kutlutürk, Cemil. “Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India”. İslam Araştırmaları Dergisi, no. 41 (January 2019): 183-88. https://doi.org/10.26570/isad.513785.
EndNote
Kutlutürk C (January 1, 2019) Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. İslam Araştırmaları Dergisi 41 183–188.
IEEE
C. Kutlutürk, “Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India”, isad, no. 41, pp. 183–188, January 2019, doi: 10.26570/isad.513785.
ISNAD
Kutlutürk, Cemil. “Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India”. İslam Araştırmaları Dergisi 41 (January 2019), 183-188. https://doi.org/10.26570/isad.513785.
JAMA
Kutlutürk C. Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. isad. 2019;:183–188.
MLA
Kutlutürk, Cemil. “Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India”. İslam Araştırmaları Dergisi, no. 41, 2019, pp. 183-8, doi:10.26570/isad.513785.
Vancouver
Kutlutürk C. Education, Poverty and Gender: Schooling Muslim Girls in India. isad. 2019(41):183-8.