Book Review
BibTex RIS Cite

Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700)

Year 2019, Issue: 42, 155 - 159, 10.07.2019
https://doi.org/10.26570/isad.571965

Abstract

Sonja Brentjes,
1970’lerde başladığı bilim tarihi çalışmalarını miladi 800-1700 tarihleri arasındaki
İslam toplumlarında matematik, haritacılık ve eğitim kurumları alanları odağında
sürdürür. Bunun bir uzantısı olarak bilimsel bilginin kültürler arası
etkileşimdeki konumu meselesini de özellikle son yirmi yılda yaptığı
çalışmalarda ele almaktadır. Amerika Birleşik Devletleri, Almanya, İspanya ve
İngiltere’de profesör düzeyinde çeşitli akademik tecrübelerden sonra 2012’den
itibaren Berlin’deki Max Planck Enstitüsü (MPIWG) bünyesinde serbest
araştırmacı olarak araştırmalarına devam etmektedir. Brentjes’in özellikle
kurumlarda ve sosyal yapı içerisinde bilim eğitiminin yerini esas alan birçok yayını
vardır. 

References

  • Brentjes, Sonja, Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700), Turnhout: Brepols Publishers, 2018.
Year 2019, Issue: 42, 155 - 159, 10.07.2019
https://doi.org/10.26570/isad.571965

Abstract

References

  • Brentjes, Sonja, Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700), Turnhout: Brepols Publishers, 2018.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Religious Studies
Journal Section Kitâbiyât
Authors

Taha Yasin Arslan This is me 0000-0003-3717-9107

Publication Date July 10, 2019
Published in Issue Year 2019 Issue: 42

Cite

APA Arslan, T. Y. (2019). Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700). İslam Araştırmaları Dergisi(42), 155-159. https://doi.org/10.26570/isad.571965
AMA Arslan TY. Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700). isad. July 2019;(42):155-159. doi:10.26570/isad.571965
Chicago Arslan, Taha Yasin. “Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700)”. İslam Araştırmaları Dergisi, no. 42 (July 2019): 155-59. https://doi.org/10.26570/isad.571965.
EndNote Arslan TY (July 1, 2019) Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700). İslam Araştırmaları Dergisi 42 155–159.
IEEE T. Y. Arslan, “Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700)”, isad, no. 42, pp. 155–159, July 2019, doi: 10.26570/isad.571965.
ISNAD Arslan, Taha Yasin. “Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700)”. İslam Araştırmaları Dergisi 42 (July 2019), 155-159. https://doi.org/10.26570/isad.571965.
JAMA Arslan TY. Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700). isad. 2019;:155–159.
MLA Arslan, Taha Yasin. “Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700)”. İslam Araştırmaları Dergisi, no. 42, 2019, pp. 155-9, doi:10.26570/isad.571965.
Vancouver Arslan TY. Teaching and Learning the Sciences in Islamicate Societies (800-1700). isad. 2019(42):155-9.