Becerikli, S. Y. (2002). Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr). ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, 4(2).
AMA
Becerikli SY. Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr). isguc. June 2002;4(2).
Chicago
Becerikli, Sema Yildirim. “Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr)”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 4, no. 2 (June 2002).
EndNote
Becerikli SY (June 1, 2002) Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr). ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 4 2
IEEE
S. Y. Becerikli, “Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr)”, isguc, vol. 4, no. 2, 2002.
ISNAD
Becerikli, Sema Yildirim. “Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr)”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 4/2 (June 2002).
JAMA
Becerikli SY. Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr). isguc. 2002;4.
MLA
Becerikli, Sema Yildirim. “Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr)”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, vol. 4, no. 2, 2002.
Vancouver
Becerikli SY. Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (Mpr). isguc. 2002;4(2).