There are factors related to the socialization
of our service sector. Intercultural virtualization is the most important
business environment for tourism and travel. For this reason, intercultural
cooperation in tourism and travel services should be managed correctly. This
metaphor is social media.
In this context, the use of social media will
be carried out under the headings of cultural and visual accounts. It is a
suitable environment to combat the use of social media. In addition to the
descriptive statistics, the data were evaluated with correlation analysis. They
were influenced by the cultures they acquired in social media. It was found
that this effect had a high certificate with the decision of tourism and
travel. The air of social media, which is a potential channel for countries,
tourism and all means, has been identified.
Hizmet
sektöründe küreselleşmenin artan etkisiyle işletmeler kültürel açıdan çeşitli
durumlar ile karşı karşıya kalmaktadır. Kültürler arası etkileşimin en önemli
yaşandığı iş ortamı turizm ve seyahat sektörüdür. Bu sebeple turizm ve seyahat
hizmetlerinde kültürlerarası etkileşimin doğru yönetilmesi gerekmektedir. Bu
etkileşim için günümüzdeki yeni mecra sosyal medyadır.
Bu çalışmada
sosyal medya kullanımı, amaçları, kültürel etkileşimleri ve turizm seyahatte
etkisi başlıkları altında yapılacak bir araştırmayı kapsamaktadır. Bu kapsamda
sosyal medya kullanım davranışlarıyla oluşan kültürel etkileşim incelenerek bu
etkileşimin turizm seyahat etme kararıyla ilişkisi değerlendirilmiştir.
Betimsel istatistiklerin yanında korelasyon analizi ile veriler
değerlendirilmiştir. Sonuç olarak ciddi bir sosyal medya kullanım
alışkanlığının olduğu ve insanların sosyal medya üzerinde edindikleri
kültürlerden etkilendikleri görülmüştür. Bu etkininde turizm ve seyahat etme
kararıyla yüksek bir ilişkinin olduğu saptanmıştır. Ülkelerin, turizmcilerin ve
tüm aracılar için potansiyel bir mecra oluşturan sosyal medyanın önemi saptanmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | February 5, 2019 |
Submission Date | December 6, 2018 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 4 Issue: 1 |