BibTex RIS Cite

Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 111 - 127, 22.03.2012

Abstract

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 111 - 127, 22.03.2012

Abstract

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 111 - 127, 22.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Gülten Güler This is me

Publication Date March 22, 2012
Published in Issue Year 2004 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Güler, G. (2012). Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education, 1(2), 111-127.
AMA Güler G. Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education. March 2012;1(2):111-127.
Chicago Güler, Gülten. “Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma”. HAYEF Journal of Education 1, no. 2 (March 2012): 111-27.
EndNote Güler G (March 1, 2012) Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education 1 2 111–127.
IEEE G. Güler, “Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, pp. 111–127, 2012.
ISNAD Güler, Gülten. “Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma”. HAYEF Journal of Education 1/2 (March 2012), 111-127.
JAMA Güler G. Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education. 2012;1:111–127.
MLA Güler, Gülten. “Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 111-27.
Vancouver Güler G. Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):111-27.