Güler, G. (2012). Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education, 1(2), 111-127.
AMA
Güler G. Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education. March 2012;1(2):111-127.
Chicago
Güler, Gülten. “Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma”. HAYEF Journal of Education 1, no. 2 (March 2012): 111-27.
EndNote
Güler G (March 1, 2012) Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education 1 2 111–127.
IEEE
G. Güler, “Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, pp. 111–127, 2012.
ISNAD
Güler, Gülten. “Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma”. HAYEF Journal of Education 1/2 (March2012), 111-127.
JAMA
Güler G. Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education. 2012;1:111–127.
MLA
Güler, Gülten. “Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 111-27.
Vancouver
Güler G. Almanca Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Farkındalık: Okuma Günlüklerinin Kullanımına Yönelik Bir Çalışma. HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):111-27.