APA |
Temizyürek, K., & Derelioğlu, Y. (2012). Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education, 1(2), 1-9. |
|
AMA |
Temizyürek K, Derelioğlu Y. Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education. March 2012;1(2):1-9. |
|
Chicago |
Temizyürek, Kamil, and Yasemin Derelioğlu. “Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları”. HAYEF Journal of Education 1, no. 2 (March 2012): 1-9. |
|
EndNote |
Temizyürek K, Derelioğlu Y (March 1, 2012) Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education 1 2 1–9. |
|
IEEE |
K. Temizyürek and Y. Derelioğlu, “Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, pp. 1–9, 2012. |
|
ISNAD |
Temizyürek, Kamil - Derelioğlu, Yasemin. “Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları”. HAYEF Journal of Education 1/2 (March 2012), 1-9. |
|
JAMA |
Temizyürek K, Derelioğlu Y. Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education. 2012;1:1–9. |
|
MLA |
Temizyürek, Kamil and Yasemin Derelioğlu. “Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 1-9. |
|
Vancouver |
Temizyürek K, Derelioğlu Y. Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):1-9. |
|