BibTex RIS Cite

Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi

Year 2005, Volume: 2 Issue: 1, 107 - 117, 22.03.2012

Abstract

References

  • Abişeva, Ş. (1997). Eğitim fakültesi öğrencilerinin meslek seçimini etkileyen bazı etmenler, YüksekLisans Tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Bcs, Y. (1995). Teacher trainees motives for entering into a teaching career in Brunei-Darussalam. Teaching And Teacher Education, 11 (3), 275280.
  • Can, G. (1989). Öğretmen Adaylarının Öğrencilere Yönelik Tutumları. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınları. Eskişehir.
  • Demirel, O. N. (1995). Öğretmenlik mesleğine yönelen eğitim fakültesi öğrencilerinin sosyo-ekonomik, psikolojik ve kültürel özellikleri üzerine bir araştırma. Doktora Tezi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Göksu, S. (1998). Öğretmen davranışlarında^ değişiklikler ve sebepleri. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü,
  • Griffin, G. (1997), Teaching as a gendered experience. Journal of Teacher Education, 48 (1), 7-24.
  • Gül, G. (2002). İlköğretim öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin kişilik özellikleri. Yayınlanmamış Doktora Tezi. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü,
  • Jones, W. D. (2002). Making a difference through teaching. The Black Collegian, 32 (2), 82-87.
  • Kılıç, M.(2002). 2000-2001 akademik yılında İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi 1. sınıflarına kayıt yaptıran öğrencilerin niteliklerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. I.Ü.Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (3), 36¬ 49.
  • Montecinos, C , Nielsen, L. E. (1997) Gender and cohort differences in university students' decisions to become elementary teacher education majors. Journal of Teacher Education, 48 (1), 47-54.
  • Morales, C. A. (1994). Education majors: why teaching as a career? Education, 114 (3), 343-345.
  • Özdayı, N. (1992). Öğretmenlik mesleğini tercih eden öğretmenlerin mesleki tercihlerinin iş tatminine etkisi. M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4, 177-188.
  • Özgür, N, F. (1994). Öğretmenlik mesleğine karşı tutum. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Senemoğlu, N. (1989). Ortaöğretim Kurumlarına Öğretmen Yetiştirmede Fen Edebiyat ve Eğitim Fakültelerinin Etkililiği. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4.Sayı.
  • Saban, A. (2003). A Turkish profile of prospective elementary school teachers and their views of teaching. Teaching and Teacher Education, 19 (8), 829-846.
  • Su, Z. (1997) Teaching as a profession and as a career: minority candidates' perspectives. Teaching & Teacher Education, 13 (3), 325-340.
  • Yalın,M.(2002) İlköğretim birinci Kademe Öğretmenlerinin Problemleri ve Çözüm Önerileri. Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8,
  • Yüksek Öğrenim Kurumu (2004) YÖK Hakkında.
  • Çevrimiçi: http://www.yok.gov.tr/hakkinda/hakkinda.htm
Year 2005, Volume: 2 Issue: 1, 107 - 117, 22.03.2012

Abstract

References

  • Abişeva, Ş. (1997). Eğitim fakültesi öğrencilerinin meslek seçimini etkileyen bazı etmenler, YüksekLisans Tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Bcs, Y. (1995). Teacher trainees motives for entering into a teaching career in Brunei-Darussalam. Teaching And Teacher Education, 11 (3), 275280.
  • Can, G. (1989). Öğretmen Adaylarının Öğrencilere Yönelik Tutumları. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınları. Eskişehir.
  • Demirel, O. N. (1995). Öğretmenlik mesleğine yönelen eğitim fakültesi öğrencilerinin sosyo-ekonomik, psikolojik ve kültürel özellikleri üzerine bir araştırma. Doktora Tezi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Göksu, S. (1998). Öğretmen davranışlarında^ değişiklikler ve sebepleri. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü,
  • Griffin, G. (1997), Teaching as a gendered experience. Journal of Teacher Education, 48 (1), 7-24.
  • Gül, G. (2002). İlköğretim öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin kişilik özellikleri. Yayınlanmamış Doktora Tezi. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü,
  • Jones, W. D. (2002). Making a difference through teaching. The Black Collegian, 32 (2), 82-87.
  • Kılıç, M.(2002). 2000-2001 akademik yılında İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi 1. sınıflarına kayıt yaptıran öğrencilerin niteliklerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. I.Ü.Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (3), 36¬ 49.
  • Montecinos, C , Nielsen, L. E. (1997) Gender and cohort differences in university students' decisions to become elementary teacher education majors. Journal of Teacher Education, 48 (1), 47-54.
  • Morales, C. A. (1994). Education majors: why teaching as a career? Education, 114 (3), 343-345.
  • Özdayı, N. (1992). Öğretmenlik mesleğini tercih eden öğretmenlerin mesleki tercihlerinin iş tatminine etkisi. M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4, 177-188.
  • Özgür, N, F. (1994). Öğretmenlik mesleğine karşı tutum. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Senemoğlu, N. (1989). Ortaöğretim Kurumlarına Öğretmen Yetiştirmede Fen Edebiyat ve Eğitim Fakültelerinin Etkililiği. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4.Sayı.
  • Saban, A. (2003). A Turkish profile of prospective elementary school teachers and their views of teaching. Teaching and Teacher Education, 19 (8), 829-846.
  • Su, Z. (1997) Teaching as a profession and as a career: minority candidates' perspectives. Teaching & Teacher Education, 13 (3), 325-340.
  • Yalın,M.(2002) İlköğretim birinci Kademe Öğretmenlerinin Problemleri ve Çözüm Önerileri. Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8,
  • Yüksek Öğrenim Kurumu (2004) YÖK Hakkında.
  • Çevrimiçi: http://www.yok.gov.tr/hakkinda/hakkinda.htm
There are 19 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

H. Şenel This is me

A. Köksal This is me

İ. Demir This is me

Ç. Sertelin This is me

A. Kılıçaslan This is me

Publication Date March 22, 2012
Published in Issue Year 2005 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Şenel, H., Köksal, A., Demir, İ., Sertelin, Ç., et al. (2012). Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi. HAYEF Journal of Education, 2(1), 107-117.
AMA Şenel H, Köksal A, Demir İ, Sertelin Ç, Kılıçaslan A. Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi. HAYEF Journal of Education. March 2012;2(1):107-117.
Chicago Şenel, H., A. Köksal, İ. Demir, Ç. Sertelin, and A. Kılıçaslan. “Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi”. HAYEF Journal of Education 2, no. 1 (March 2012): 107-17.
EndNote Şenel H, Köksal A, Demir İ, Sertelin Ç, Kılıçaslan A (March 1, 2012) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi. HAYEF Journal of Education 2 1 107–117.
IEEE H. Şenel, A. Köksal, İ. Demir, Ç. Sertelin, and A. Kılıçaslan, “Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi”, HAYEF Journal of Education, vol. 2, no. 1, pp. 107–117, 2012.
ISNAD Şenel, H. et al. “Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi”. HAYEF Journal of Education 2/1 (March 2012), 107-117.
JAMA Şenel H, Köksal A, Demir İ, Sertelin Ç, Kılıçaslan A. Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi. HAYEF Journal of Education. 2012;2:107–117.
MLA Şenel, H. et al. “Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi”. HAYEF Journal of Education, vol. 2, no. 1, 2012, pp. 107-1.
Vancouver Şenel H, Köksal A, Demir İ, Sertelin Ç, Kılıçaslan A. Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi. HAYEF Journal of Education. 2012;2(1):107-1.