BibTex RIS Cite
Year 2006, Volume: 3 Issue: 1, 41 - 53, 23.03.2012

Abstract

Bu çalışmada eğitim yoluyla Yunan çok boyutlu yurttaşlığı ele
alınmaktadır. Çok boyutlu yurttaşlığı en iyi şekilde anlayabilmek için dört
boyutu irdelemek gerekmektedir: kişisel, sosyal, uzamsal ve zamansal
(Karsten v.d. 2000:131). Bu boyutlar birbirlerinden bağımsız olmayıp
birbirleriyle etkileşim İçindedirler. Bu çalışmada Yunan yurttaşlığı
bağlamında uzamsal ve zamansal boyutların kişisel ve sosyal boyutları
nasıl etkiledikleri ele alınacaktır. Bu çalışmanın Önemi karmaşık bir tarihe
sahip bir ülkede çok boyutlu yurttaşlığın yapılanmasını anlamakta
yatmaktadır. Böylece çok boyutlu yurttaşlığın yapılanmasında karmaşık
güçlerin nasıl rol aldıkları konusunda daha bilinçli olabiliriz.

Year 2006, Volume: 3 Issue: 1, 41 - 53, 23.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Maria Nikolakaki This is me

Publication Date March 23, 2012
Published in Issue Year 2006 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Nikolakaki, M. (2012). HAYEF Journal of Education, 3(1), 41-53.
AMA Nikolakaki M. HAYEF Journal of Education. March 2012;3(1):41-53.
Chicago Nikolakaki, Maria. HAYEF Journal of Education 3, no. 1 (March 2012): 41-53.
EndNote Nikolakaki M (March 1, 2012) HAYEF Journal of Education 3 1 41–53.
IEEE M. Nikolakaki, HAYEF Journal of Education, vol. 3, no. 1, pp. 41–53, 2012.
ISNAD Nikolakaki, Maria. HAYEF Journal of Education 3/1 (March 2012), 41-53.
JAMA Nikolakaki M. HAYEF Journal of Education. 2012;3:41–53.
MLA Nikolakaki, Maria. HAYEF Journal of Education, vol. 3, no. 1, 2012, pp. 41-53.
Vancouver Nikolakaki M. HAYEF Journal of Education. 2012;3(1):41-53.