BibTex RIS Cite
Year 2007, Volume: 4 Issue: 2, 143 - 151, 23.03.2012

Abstract

Toplumsal, siyasal ve teknolojik bağlamın değişmesi ve dil
öğrenme sürecine ilişkin yeni kuramsal görüşlerin geliştirilmesi günümüz
yabancı dil öğretiminde paradigma değişimi olarak değerlendirilebilecek
dönüşümlere yol açmıştır. Yabancı dil öğretiminin yeniden
yapılandırılmasını belirleyen yönelimlerde küreselleşme, bilgi toplumu,
çokdillilik, özerk öğrenme ve öğrenme stratejileri gibi kavramlar öne çıkan
kavramlardandır.
Aşağıda yer alan çalışmada amaçlanan da, yabancı dil öğretiminde
İçinde bulunduğumuz zaman diliminde gerçekleşen paradigma değişimini
belirli kavramlar eşliğinde açıklayabilmektir. Bu bağlamda yenileşmeyi
gerekli kılan etmenler ve etmenler arasındaki karşılıklı ilişkiye dayanan
bağlantılar uygulama boyutuyla gösterilmeye çalışılmıştır.

Year 2007, Volume: 4 Issue: 2, 143 - 151, 23.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Tülin Polat This is me

Publication Date March 23, 2012
Published in Issue Year 2007 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Polat, T. (2012). HAYEF Journal of Education, 4(2), 143-151.
AMA Polat T. HAYEF Journal of Education. March 2012;4(2):143-151.
Chicago Polat, Tülin. HAYEF Journal of Education 4, no. 2 (March 2012): 143-51.
EndNote Polat T (March 1, 2012) HAYEF Journal of Education 4 2 143–151.
IEEE T. Polat, HAYEF Journal of Education, vol. 4, no. 2, pp. 143–151, 2012.
ISNAD Polat, Tülin. HAYEF Journal of Education 4/2 (March 2012), 143-151.
JAMA Polat T. HAYEF Journal of Education. 2012;4:143–151.
MLA Polat, Tülin. HAYEF Journal of Education, vol. 4, no. 2, 2012, pp. 143-51.
Vancouver Polat T. HAYEF Journal of Education. 2012;4(2):143-51.