BibTex RIS Cite
Year 2012, Volume: 9 Issue: 1, 1 - 11, 27.07.2012

Abstract

References

  • Baykul, Y. (2001). İlköğretimde Matematik Öğretimi. (5. baskı) Ankara: Pegem A Yayıncılık
  • Bilgin, i. ve Durmuş, S. (2003). Öğrenme Stilleri ve Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişki Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 3(2), 381-400.
  • Boydak, A. (2001). Öğrenme Stilleri. İstanbul: Beyaz Yayınları.
  • Demir, R. (2010). Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi. Yayınlanmamı ş Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Dursun, Ş., Dede, Y. (2004). Öğrencilerin Matematikte Başarısını Etkileyen Faktörler: Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Bakımından, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 24, Sayı 2, 217- 230. Duru, A. ve Savaş E. (2005). Matematik öğretiminde cinsiyet farklılığı. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1), 35-46 .
  • Eskici, M. (2008). Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ile Akademi k Başarıları ve Cinsiyetleri Arasındaki İlişki. Yayımlanmamı ş Yüksek Lisans Tezi. Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Ekizoğlu, N., & Tezer, M. (2007). İlköğretim öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları ile matematik başarı puanları arasındaki ilişki. Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi, 3, 43-57 . www.world-education-center.org/index.php/cjes/article/download/27/24 adresinden 22 Temmu z 2011 tarihinde indirilmiştir.
  • Ewing, N.J. and Yong , L.F., (1992), "A Comparative Study of the Learning Style Preferences Amon g Gifted African-American, Mexican-American and American-Born, Chinese Middle-Grade Students", Roeper Review,14 (3),120-123.
  • Felder, R. M. (1993). Reaching to Second Tier: Learning and Teaching Styles in College Science Education. College Science Teaching. 23 (5), 286-290.
  • Felder, R. M. (1996) "Matters of style", ASE E Prism, 6(4), 18-23 . [Online]: http://www4.ncsu.edu/unity/lockers/users/f/felder/public/Papers/LS-Prism.htm Erişim Tarihi: 15.06.2011
  • Felder, R. M. and Henrıques, E. R. (1995). Learning and Teaching Styles in Foreign and Secon Language Education. Foreing Language Annals . 28 (1), 21-31 .
  • Felder R. M. and Sılverman, L. (1988). Learning and Teaching Styles in Engineering Education. Engineering Education. 78 (7), 674-681 . Fennema, E., Sherman, J., 1977. Sex-related differences in mathematics achievement, spatial visualization and affective factors. American Educational Research Journal, 14(1): 51-71 .
  • Gökdağ,M., (2004). Sosyal bilgiler öğretiminde işbirlikli öğrenme, öğrenme stilleri, akademik başarı ve cinsiyet ilişkileri. Yayınlanmamı ş Doktora Tezi. Dokuz Eylül Üniversitesi-İzmir.
  • Gülten, D.Ç. ve Gülten, İ. (2004). Lise 2.Sınıf Öğrencilerinin Geometri Dersi Notları ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma, Eğitim Araştırmaları Dergisi (EJER), 4(16), 74- 87.
  • Gürol, A. (2010). Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme. e-Journal of New World Sciences Academy , 5, Number: 4. 59-74.
  • McGraw, R., Lubienski, S., & Strutchens, M. E. (2006). A closer look at gender in NAEP mathematics achievement and affect data: Intersections with achievement, race/ethnicity, and socioeconomi c status. Journal for Research in Mathematics Education, 37(2), 129-150
  • Özdemir, S.; Yalın, H . İ. ve Sezgin F.(2004), Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Ankara:Nobel Yayın Dağıtım.
  • Pierce, R., Stacey, K., & Barkatsas, A. (2007). A scale for monitoring students' attitudes to learning mathematics with technology. Computer s & Education, 48, 285-300 .
  • Reid, J., (1987), "The Learning Style Preferences of ESL Students", TESO L Quarterly, 21 (1), 87-111 .
  • Samancı , N.K. & Keskin, M.Ö. (2007). Felder ve soloman öğrenme stili indeksi: türkçeye uyarlanması ve geçerlik-güvenirlik çalışması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2.
  • Searson, R., & Dunn, R. (2001). The Learning-Style Teaching Model. Science and Children. 38 (5) 22- 26.
  • Sünbül, A. M. (2004). "Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinde Öğrenme Stillerine Dayalı Öğretim Uygulamasının Öğrenci Erişilerine ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi". Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 16,(18). 367-380.
  • Şimşek, N. (2002). BİG 16 Öğrenme Biçemleri Envanteri. Eğitim Bilimleri ve Uygulama. 1 (1), 33-47.
  • Veznedaroğlu, L ve ÖZGÜR , O. (2005).''Öğrenme Stilleri:Tanımlamalar,Modeller ve İşlevleri'', İlköğretimOnline,4(2),2005,1-16, http:/ilköğretimonline.org.tr/vol4say2/v04s02m1 .pdf
  • Yağışan, N. ve Sünbül, A. M. (2009). Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Tercihleri. 8.Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumund a Sunulan Bildiri, 23-25 Eylül, Samsun.
  • Yenilmez , K. ve Duman , A. (2008). ilköğretimde Matematik Başarısını Etkileyen Faktörlere ilişkin Öğrenci Görüşleri. Sosyal Bilimler Dergisi. (19): 251-268.
  • Yenilmez , K., & Özabacı, N. Ş. (2003). Yatılı Öğretmen Okulu Öğrencilerinin Matematik ile ilgili Tutumları Ve Matematik Kaygı Düzeyleri Arasındaki ilişki Üzerine Bir Araştırma. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14, 132-146 . http://egitimdergi.pamukkale.edu.tr adresinden 15 ocak 2011 tarihinde indirilmiştir.
  • Yücel, Z. Ve Koç, M. (2011). ilköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Karşı Tutumlarının Başarı Düzeylerini Yordam a Gücü ile Cinsiyet Arasındaki ilişki. İlköğretim Online, 10(1), 133-143. [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr
Year 2012, Volume: 9 Issue: 1, 1 - 11, 27.07.2012

Abstract

References

  • Baykul, Y. (2001). İlköğretimde Matematik Öğretimi. (5. baskı) Ankara: Pegem A Yayıncılık
  • Bilgin, i. ve Durmuş, S. (2003). Öğrenme Stilleri ve Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişki Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 3(2), 381-400.
  • Boydak, A. (2001). Öğrenme Stilleri. İstanbul: Beyaz Yayınları.
  • Demir, R. (2010). Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi. Yayınlanmamı ş Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Dursun, Ş., Dede, Y. (2004). Öğrencilerin Matematikte Başarısını Etkileyen Faktörler: Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Bakımından, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 24, Sayı 2, 217- 230. Duru, A. ve Savaş E. (2005). Matematik öğretiminde cinsiyet farklılığı. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1), 35-46 .
  • Eskici, M. (2008). Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ile Akademi k Başarıları ve Cinsiyetleri Arasındaki İlişki. Yayımlanmamı ş Yüksek Lisans Tezi. Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Ekizoğlu, N., & Tezer, M. (2007). İlköğretim öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları ile matematik başarı puanları arasındaki ilişki. Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi, 3, 43-57 . www.world-education-center.org/index.php/cjes/article/download/27/24 adresinden 22 Temmu z 2011 tarihinde indirilmiştir.
  • Ewing, N.J. and Yong , L.F., (1992), "A Comparative Study of the Learning Style Preferences Amon g Gifted African-American, Mexican-American and American-Born, Chinese Middle-Grade Students", Roeper Review,14 (3),120-123.
  • Felder, R. M. (1993). Reaching to Second Tier: Learning and Teaching Styles in College Science Education. College Science Teaching. 23 (5), 286-290.
  • Felder, R. M. (1996) "Matters of style", ASE E Prism, 6(4), 18-23 . [Online]: http://www4.ncsu.edu/unity/lockers/users/f/felder/public/Papers/LS-Prism.htm Erişim Tarihi: 15.06.2011
  • Felder, R. M. and Henrıques, E. R. (1995). Learning and Teaching Styles in Foreign and Secon Language Education. Foreing Language Annals . 28 (1), 21-31 .
  • Felder R. M. and Sılverman, L. (1988). Learning and Teaching Styles in Engineering Education. Engineering Education. 78 (7), 674-681 . Fennema, E., Sherman, J., 1977. Sex-related differences in mathematics achievement, spatial visualization and affective factors. American Educational Research Journal, 14(1): 51-71 .
  • Gökdağ,M., (2004). Sosyal bilgiler öğretiminde işbirlikli öğrenme, öğrenme stilleri, akademik başarı ve cinsiyet ilişkileri. Yayınlanmamı ş Doktora Tezi. Dokuz Eylül Üniversitesi-İzmir.
  • Gülten, D.Ç. ve Gülten, İ. (2004). Lise 2.Sınıf Öğrencilerinin Geometri Dersi Notları ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma, Eğitim Araştırmaları Dergisi (EJER), 4(16), 74- 87.
  • Gürol, A. (2010). Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme. e-Journal of New World Sciences Academy , 5, Number: 4. 59-74.
  • McGraw, R., Lubienski, S., & Strutchens, M. E. (2006). A closer look at gender in NAEP mathematics achievement and affect data: Intersections with achievement, race/ethnicity, and socioeconomi c status. Journal for Research in Mathematics Education, 37(2), 129-150
  • Özdemir, S.; Yalın, H . İ. ve Sezgin F.(2004), Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Ankara:Nobel Yayın Dağıtım.
  • Pierce, R., Stacey, K., & Barkatsas, A. (2007). A scale for monitoring students' attitudes to learning mathematics with technology. Computer s & Education, 48, 285-300 .
  • Reid, J., (1987), "The Learning Style Preferences of ESL Students", TESO L Quarterly, 21 (1), 87-111 .
  • Samancı , N.K. & Keskin, M.Ö. (2007). Felder ve soloman öğrenme stili indeksi: türkçeye uyarlanması ve geçerlik-güvenirlik çalışması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2.
  • Searson, R., & Dunn, R. (2001). The Learning-Style Teaching Model. Science and Children. 38 (5) 22- 26.
  • Sünbül, A. M. (2004). "Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinde Öğrenme Stillerine Dayalı Öğretim Uygulamasının Öğrenci Erişilerine ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi". Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 16,(18). 367-380.
  • Şimşek, N. (2002). BİG 16 Öğrenme Biçemleri Envanteri. Eğitim Bilimleri ve Uygulama. 1 (1), 33-47.
  • Veznedaroğlu, L ve ÖZGÜR , O. (2005).''Öğrenme Stilleri:Tanımlamalar,Modeller ve İşlevleri'', İlköğretimOnline,4(2),2005,1-16, http:/ilköğretimonline.org.tr/vol4say2/v04s02m1 .pdf
  • Yağışan, N. ve Sünbül, A. M. (2009). Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Tercihleri. 8.Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumund a Sunulan Bildiri, 23-25 Eylül, Samsun.
  • Yenilmez , K. ve Duman , A. (2008). ilköğretimde Matematik Başarısını Etkileyen Faktörlere ilişkin Öğrenci Görüşleri. Sosyal Bilimler Dergisi. (19): 251-268.
  • Yenilmez , K., & Özabacı, N. Ş. (2003). Yatılı Öğretmen Okulu Öğrencilerinin Matematik ile ilgili Tutumları Ve Matematik Kaygı Düzeyleri Arasındaki ilişki Üzerine Bir Araştırma. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14, 132-146 . http://egitimdergi.pamukkale.edu.tr adresinden 15 ocak 2011 tarihinde indirilmiştir.
  • Yücel, Z. Ve Koç, M. (2011). ilköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Karşı Tutumlarının Başarı Düzeylerini Yordam a Gücü ile Cinsiyet Arasındaki ilişki. İlköğretim Online, 10(1), 133-143. [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr

ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ

Year 2012, Volume: 9 Issue: 1, 1 - 11, 27.07.2012

Abstract

Matematik dersindeki başarının pek çok faktörden etkilendiği göz ardı edilmemekle birlikte, öğrencilerin öğrenme stillerine yönelik işlenen derslerin başarıyı artırdığı görülmektedir. Bu bağlamda, öğrencilerin öğrenme stili tercihlerinin belirlenmesi, öğrenme stilleri ile öğrencilerin matematik başarıları arasındaki ilişkinin tespiti önemli bir araştırma konusunu teşkil etmektedir. Bu düşünceden hareketle, bu araştırmada 7.sınıf ilköğretim öğrencilerinin öğrenme stilleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma grubundaki öğrencilerin; öğrenme stilleri ile matematik dersi başarı notlarını cinsiyet açısından inceleyen ve öğrenme stilleri ile matematik başarıları arasında ilişkiyi tespit etmek üzere gerçekleştirilen bu araştırma, tarama modelindedir. İstanbul ilinde 7. Sınıfta öğrenim görmekte olan 235 öğrenci ile gerçekleştirilmiştir. Araştırma verileri Gökdağ (2004) tarafından geliştirilen “Öğrenme Stilleri Ölçeği” ile toplanmıştır. Ayrıca öğrencilerin I. Dönem Matematik Dersi karne notları da veri olarak toplanmış ve karsılaştırmada kullanılmıştır. Araştırma verileri SPSS 16 paket programıyla analiz edilmiştir. Araştırmanın sonucunda, öğrencilerin öğrenme stilleri ile matematik başarıları arasında görsel öğrenme stili lehine anlamlı bir farklılık olduğu görülmüştür. Bununla birlikte öğrencilerin, öğrenme stillerinin cinsiyetlerine göre önemli düzeyde farklılık göstermediği ve matematik başarısının kız öğrenciler lehine olduğu tespit edilmiştir. Bulgular öğrenme stilleri ile ilgili olarak cinsiyet ve matematik başarısı açısından tartışılmıştır.

References

  • Baykul, Y. (2001). İlköğretimde Matematik Öğretimi. (5. baskı) Ankara: Pegem A Yayıncılık
  • Bilgin, i. ve Durmuş, S. (2003). Öğrenme Stilleri ve Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişki Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 3(2), 381-400.
  • Boydak, A. (2001). Öğrenme Stilleri. İstanbul: Beyaz Yayınları.
  • Demir, R. (2010). Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi. Yayınlanmamı ş Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Dursun, Ş., Dede, Y. (2004). Öğrencilerin Matematikte Başarısını Etkileyen Faktörler: Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Bakımından, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 24, Sayı 2, 217- 230. Duru, A. ve Savaş E. (2005). Matematik öğretiminde cinsiyet farklılığı. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1), 35-46 .
  • Eskici, M. (2008). Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ile Akademi k Başarıları ve Cinsiyetleri Arasındaki İlişki. Yayımlanmamı ş Yüksek Lisans Tezi. Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Ekizoğlu, N., & Tezer, M. (2007). İlköğretim öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları ile matematik başarı puanları arasındaki ilişki. Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi, 3, 43-57 . www.world-education-center.org/index.php/cjes/article/download/27/24 adresinden 22 Temmu z 2011 tarihinde indirilmiştir.
  • Ewing, N.J. and Yong , L.F., (1992), "A Comparative Study of the Learning Style Preferences Amon g Gifted African-American, Mexican-American and American-Born, Chinese Middle-Grade Students", Roeper Review,14 (3),120-123.
  • Felder, R. M. (1993). Reaching to Second Tier: Learning and Teaching Styles in College Science Education. College Science Teaching. 23 (5), 286-290.
  • Felder, R. M. (1996) "Matters of style", ASE E Prism, 6(4), 18-23 . [Online]: http://www4.ncsu.edu/unity/lockers/users/f/felder/public/Papers/LS-Prism.htm Erişim Tarihi: 15.06.2011
  • Felder, R. M. and Henrıques, E. R. (1995). Learning and Teaching Styles in Foreign and Secon Language Education. Foreing Language Annals . 28 (1), 21-31 .
  • Felder R. M. and Sılverman, L. (1988). Learning and Teaching Styles in Engineering Education. Engineering Education. 78 (7), 674-681 . Fennema, E., Sherman, J., 1977. Sex-related differences in mathematics achievement, spatial visualization and affective factors. American Educational Research Journal, 14(1): 51-71 .
  • Gökdağ,M., (2004). Sosyal bilgiler öğretiminde işbirlikli öğrenme, öğrenme stilleri, akademik başarı ve cinsiyet ilişkileri. Yayınlanmamı ş Doktora Tezi. Dokuz Eylül Üniversitesi-İzmir.
  • Gülten, D.Ç. ve Gülten, İ. (2004). Lise 2.Sınıf Öğrencilerinin Geometri Dersi Notları ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma, Eğitim Araştırmaları Dergisi (EJER), 4(16), 74- 87.
  • Gürol, A. (2010). Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme. e-Journal of New World Sciences Academy , 5, Number: 4. 59-74.
  • McGraw, R., Lubienski, S., & Strutchens, M. E. (2006). A closer look at gender in NAEP mathematics achievement and affect data: Intersections with achievement, race/ethnicity, and socioeconomi c status. Journal for Research in Mathematics Education, 37(2), 129-150
  • Özdemir, S.; Yalın, H . İ. ve Sezgin F.(2004), Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Ankara:Nobel Yayın Dağıtım.
  • Pierce, R., Stacey, K., & Barkatsas, A. (2007). A scale for monitoring students' attitudes to learning mathematics with technology. Computer s & Education, 48, 285-300 .
  • Reid, J., (1987), "The Learning Style Preferences of ESL Students", TESO L Quarterly, 21 (1), 87-111 .
  • Samancı , N.K. & Keskin, M.Ö. (2007). Felder ve soloman öğrenme stili indeksi: türkçeye uyarlanması ve geçerlik-güvenirlik çalışması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2.
  • Searson, R., & Dunn, R. (2001). The Learning-Style Teaching Model. Science and Children. 38 (5) 22- 26.
  • Sünbül, A. M. (2004). "Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinde Öğrenme Stillerine Dayalı Öğretim Uygulamasının Öğrenci Erişilerine ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi". Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 16,(18). 367-380.
  • Şimşek, N. (2002). BİG 16 Öğrenme Biçemleri Envanteri. Eğitim Bilimleri ve Uygulama. 1 (1), 33-47.
  • Veznedaroğlu, L ve ÖZGÜR , O. (2005).''Öğrenme Stilleri:Tanımlamalar,Modeller ve İşlevleri'', İlköğretimOnline,4(2),2005,1-16, http:/ilköğretimonline.org.tr/vol4say2/v04s02m1 .pdf
  • Yağışan, N. ve Sünbül, A. M. (2009). Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Tercihleri. 8.Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumund a Sunulan Bildiri, 23-25 Eylül, Samsun.
  • Yenilmez , K. ve Duman , A. (2008). ilköğretimde Matematik Başarısını Etkileyen Faktörlere ilişkin Öğrenci Görüşleri. Sosyal Bilimler Dergisi. (19): 251-268.
  • Yenilmez , K., & Özabacı, N. Ş. (2003). Yatılı Öğretmen Okulu Öğrencilerinin Matematik ile ilgili Tutumları Ve Matematik Kaygı Düzeyleri Arasındaki ilişki Üzerine Bir Araştırma. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14, 132-146 . http://egitimdergi.pamukkale.edu.tr adresinden 15 ocak 2011 tarihinde indirilmiştir.
  • Yücel, Z. Ve Koç, M. (2011). ilköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Karşı Tutumlarının Başarı Düzeylerini Yordam a Gücü ile Cinsiyet Arasındaki ilişki. İlköğretim Online, 10(1), 133-143. [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr
There are 28 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Cengiz Poyraz

Dilek Çağırgan Gülten

İlker Soytürk

Publication Date July 27, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 9 Issue: 1

Cite

APA Poyraz, C., Çağırgan Gülten, D., & Soytürk, İ. (2012). ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ. HAYEF Journal of Education, 9(1), 1-11.
AMA Poyraz C, Çağırgan Gülten D, Soytürk İ. ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ. HAYEF Journal of Education. July 2012;9(1):1-11.
Chicago Poyraz, Cengiz, Dilek Çağırgan Gülten, and İlker Soytürk. “ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ”. HAYEF Journal of Education 9, no. 1 (July 2012): 1-11.
EndNote Poyraz C, Çağırgan Gülten D, Soytürk İ (July 1, 2012) ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ. HAYEF Journal of Education 9 1 1–11.
IEEE C. Poyraz, D. Çağırgan Gülten, and İ. Soytürk, “ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ”, HAYEF Journal of Education, vol. 9, no. 1, pp. 1–11, 2012.
ISNAD Poyraz, Cengiz et al. “ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ”. HAYEF Journal of Education 9/1 (July 2012), 1-11.
JAMA Poyraz C, Çağırgan Gülten D, Soytürk İ. ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ. HAYEF Journal of Education. 2012;9:1–11.
MLA Poyraz, Cengiz et al. “ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ”. HAYEF Journal of Education, vol. 9, no. 1, 2012, pp. 1-11.
Vancouver Poyraz C, Çağırgan Gülten D, Soytürk İ. ÖĞRENME STİLLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ. HAYEF Journal of Education. 2012;9(1):1-11.