Akım, F. (2012). LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal(21). https://doi.org/10.17064/iüifhd.39775
AMA
Akım F. LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. January 2012;(21). doi:10.17064/iüifhd.39775
Chicago
Akım, Feride. “LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, no. 21 (January 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.39775.
EndNote
Akım F (January 1, 2012) LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 21
IEEE
F. Akım, “LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, no. 21, January 2012, doi: 10.17064/iüifhd.39775.
ISNAD
Akım, Feride. “LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 21 (January 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.39775.
JAMA
Akım F. LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012. doi:10.17064/iüifhd.39775.
MLA
Akım, Feride. “LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, no. 21, 2012, doi:10.17064/iüifhd.39775.
Vancouver
Akım F. LİDERİN DUYGUSAL ZEKALI ÖRGÜTLERİN İNŞASINDAKİ ROLÜ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012(21).