BibTex RIS Kaynak Göster

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN 'AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ' İLE 'PIERS-HARRIS'İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ'NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Yıl 2002, Cilt: 2 Sayı: 12 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi, 0 - , 06.02.2012
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Rüçhan Gökdağ Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Şubat 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 2 Sayı: 12 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi

Kaynak Göster

APA Gökdağ, R. (2012). ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, 2(12). https://doi.org/10.17064/iüifhd.15467
AMA Gökdağ R. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. Şubat 2012;2(12). doi:10.17064/iüifhd.15467
Chicago Gökdağ, Rüçhan. “ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 2, sy. 12 (Şubat 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.15467.
EndNote Gökdağ R (01 Şubat 2012) ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 2 12
IEEE R. Gökdağ, “ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, c. 2, sy. 12, 2012, doi: 10.17064/iüifhd.15467.
ISNAD Gökdağ, Rüçhan. “ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 2/12 (Şubat 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.15467.
JAMA Gökdağ R. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012;2. doi:10.17064/iüifhd.15467.
MLA Gökdağ, Rüçhan. “ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, c. 2, sy. 12, 2012, doi:10.17064/iüifhd.15467.
Vancouver Gökdağ R. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012;2(12).