BibTex RIS Cite

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN 'AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ' İLE 'PIERS-HARRIS'İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ'NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Year 2002, Volume: 2 Issue: 12 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi, 0 - , 06.02.2012
Year 2002, Volume: 2 Issue: 12 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi, 0 - , 06.02.2012
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Rüçhan Gökdağ This is me

Publication Date February 6, 2012
Published in Issue Year 2002 Volume: 2 Issue: 12 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi

Cite

APA Gökdağ, R. (2012). ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, 2(12). https://doi.org/10.17064/iüifhd.15467
AMA Gökdağ R. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. February 2012;2(12). doi:10.17064/iüifhd.15467
Chicago Gökdağ, Rüçhan. “ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 2, no. 12 (February 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.15467.
EndNote Gökdağ R (February 1, 2012) ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 2 12
IEEE R. Gökdağ, “ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, vol. 2, no. 12, 2012, doi: 10.17064/iüifhd.15467.
ISNAD Gökdağ, Rüçhan. “ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 2/12 (February 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.15467.
JAMA Gökdağ R. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012;2. doi:10.17064/iüifhd.15467.
MLA Gökdağ, Rüçhan. “ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, vol. 2, no. 12, 2012, doi:10.17064/iüifhd.15467.
Vancouver Gökdağ R. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN ’AİLE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’ İLE ’PIERS-HARRIS’İN ÇOCUKLARDA ÖZ KAVRAMI ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARLA ÖĞRENCİLERİN GENEL BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012;2(12).