Kamaşak, R. (2010). Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 21(65), 47-64.
AMA
Kamaşak R. Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. Ocak 2010;21(65):47-64.
Chicago
Kamaşak, Rıfat. “Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 21, sy. 65 (Ocak 2010): 47-64.
EndNote
Kamaşak R (01 Ocak 2010) Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 21 65 47–64.
IEEE
R. Kamaşak, “Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi”, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 21, sy. 65, ss. 47–64, 2010.
ISNAD
Kamaşak, Rıfat. “Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 21/65 (Ocak 2010), 47-64.
JAMA
Kamaşak R. Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2010;21:47–64.
MLA
Kamaşak, Rıfat. “Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 21, sy. 65, 2010, ss. 47-64.
Vancouver
Kamaşak R. Jenererik Rekabet Stratejilerinin İşletme Kârlılığı Ve Pazar Performansına Etkisi. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2010;21(65):47-64.