Günümüzde görsel medya araçları ve özellikle televizyon, insanların dış
dünyayla kurdukları ilişkilerin şekillenmesinde aktif bir rol üstlenmektedir.
Yapılan araştırmalar, bu araçların kullanımlarının yoğunluğunun izleyiciler
üzerinde bir taraftan kısa anlık duygusal tepkiler oluşturabilirken, diğer taraftan da
hayata yaklaşımlarını değiştirebilecek seviyede uzun süreli etkilerde de
bulunabildiğini göstermektedir. Bu uzun vadeli etkilenmenin bir eğitim şekli
olarak nasıl tanımlanabileceğini ve televizyonun yaygın din eğitimindeki yerini
inceleyen araştırmamız konuyu, "eğitim ve iletişim arasındaki ilişki", "eğitimin
bir iletişim şekli olarak algılanması" ve "televizyonun yaygın din eğitimi araçları
arasındaki yeri" olmak üzere üç bölümde ele almaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | October 27, 2010 |
Published in Issue | Year 2009 Issue: 19 |