Günümüzde görsel medya araçları ve özellikle televizyon, insanların dış
dünyayla kurdukları ilişkilerin şekillenmesinde aktif bir rol üstlenmektedir.
Yapılan araştırmalar, bu araçların kullanımlarının yoğunluğunun izleyiciler
üzerinde bir taraftan kısa anlık duygusal tepkiler oluşturabilirken, diğer taraftan da
hayata yaklaşımlarını değiştirebilecek seviyede uzun süreli etkilerde de
bulunabildiğini göstermektedir. Bu uzun vadeli etkilenmenin bir eğitim şekli
olarak nasıl tanımlanabileceğini ve televizyonun yaygın din eğitimindeki yerini
inceleyen araştırmamız konuyu, "eğitim ve iletişim arasındaki ilişki", "eğitimin
bir iletişim şekli olarak algılanması" ve "televizyonun yaygın din eğitimi araçları
arasındaki yeri" olmak üzere üç bölümde ele almaktadır.
Furat, A. Z. (2010). YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology(19), 38-61.
AMA
Furat AZ. YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology. October 2010;(19):38-61.
Chicago
Furat, Ayşe Zişan. “YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology, no. 19 (October 2010): 38-61.
EndNote
Furat AZ (October 1, 2010) YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology 19 38–61.
IEEE
A. Z. Furat, “YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği”, Journal of Istanbul University Faculty of Theology, no. 19, pp. 38–61, October 2010.
ISNAD
Furat, Ayşe Zişan. “YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology 19 (October 2010), 38-61.
JAMA
Furat AZ. YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology. 2010;:38–61.
MLA
Furat, Ayşe Zişan. “YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology, no. 19, 2010, pp. 38-61.
Vancouver
Furat AZ. YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology. 2010(19):38-61.