Bilgi çağında küreselleşme ve bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler girişimcilik profilini değiştirmektedir. Girişimci bilgi ve iletişim teknolojileri aracılığı ile müşteri taleplerini karşılayacak veya yeni talepler yaratacak yeni, farklı ve yaratıcı fikirleri coğrafi uzaklıktan bağımsız olarak ürüne ve hizmete dönüştürmektedir. Bilgi çağında girişimciler yeni fikirleri üretirken veya ürünlerini meydana getirirken dijitalleşme ile atom dünyasını ve bit dünyasını birleştirmektedirler. Bu çalışmada ise bilgi çağında küreselleşmenin, enformasyon teknolojilerindeki gelişmelerin, sanallığın ve dijitalleşmenin girişimciliğin profilini nasıl etkilediği incelenecektir.
Bilgi Toplumu Girişimcilik Dijitalleşme Küreselleşme Bilgi ve iletişim teknolojileri
Entrepreneurs translate different and creative ideas into products and services for meeting
customers demands or creating new demands through information and communication
technologies as being independent of geographic distance. At the information age,
entrepreneurs are combining the atomic world and the bits world on the basis of digitalization
while creating new ideas or products. Therefore developments in the information and
communication technologies and globalization are changing entrepreneur profile. The
study will examine how globalization, developments of information technologies,
virtuality and digitalization affect entrepreneur profile in the information age.
Knowledge Age Entrepreneurship Digitalization Globalization Information and Communication Technologies
Konular | Siyaset Bilimi |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Ekim 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Sayı: 55 |