Bugün elektronik posta, basit bir iletişim aracından çok daha gelişmiş bir boyuta ulaşmıştır. Elektronik postanın viral pazarlama özelliği, bu duruma verilecek örneklerdendir. Bu çalışmada iletilerek bir virüs gibi yayılan elektronik postanın viral pazarlama özelliğine ait literatüre yer verilmiştir ve bu doğrultuda öneriler geliştirilmiştir. İşletmeler e-postayı bir pazarlama aracı olarak kullanırken son derece dikkatli olmalıdır. Aksi halde bu araç kendilerine bir problem olarak geri dönebilir. Çünkü e-postanın viral pazarla özelliği değerlendirilmesi gereken bir davranış modeline sahiptir. Yine bu davranış cinsiyete göre de farklılıklar göstermektedir.
E-mail has become more sophisticated communication tool rather than fulfillinga basic communication needs. Viral marketing feature of e-mail is an example ofthis sophistication. This review focuses on viral marketing feature, which spreadslike a virus, of e-mails, and some recommendations have been developed in thisdirection. Firms should be careful when using e-mail as a marketing tool.Otherwise, this means come back to them as a problem. Because, viral marketingfeature of e-mail spread has a behavioral model to vary also by gender whichmust be examined.METHODS: RESULTS: CONCLUSION
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Other ID | JA55KC48HV |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | May 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 2 Issue: 1 |