BibTex RIS Cite

21. YÜZYIL TEKNOLOJİLERİYLE ETKİLEŞİM: SANAT - REKLAM – BİREY

Year 2018, Volume: 1 Issue: 1, 23 - 30, 01.05.2018

Abstract

21. yy teknolojileri yaşamlarımızın her alanına nüfus etmiş, yaşam biçimlerimizi dönüştürmüştür. Reklam sektörü bu dönüşümün önemli aktörlerindendir. Sanat ise dönüşüm karşısında ortaya çıkan yeni kavramları merceği altına almış ve yeni teknolojileri sanat aracına dönüştürmüştür. Bu makale reklam sektörünün ve sanatın 21. Yüzyıl teknolojilerini nasıl kullandığına ve bireyle nasıl bir etkileşime girdiklerine odaklanmıştır

INTERACTION WITH 21. CENTURY’S TECHNOLOGIES: ART –ADVERTISEMENT- INDIVIDUAL

Year 2018, Volume: 1 Issue: 1, 23 - 30, 01.05.2018

Abstract

Ceramic material has continuously been a part of the culture as from the time 21. century technologies influence in every aspects of our lifes, transform the way of our life stlyle. Advertising sector is one of the important actors of this transformation. On the other hand, art has examined closer the new concepts which occur with this transformation and transforms these new technologies into an art tool. This article examines how advertising sector and art use 21. century technologies and how they interact with the individuals.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA95JM93HD
Journal Section Research Article
Authors

Serenay Şahin This is me

Publication Date May 1, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Şahin, S. (2018). INTERACTION WITH 21. CENTURY’S TECHNOLOGIES: ART –ADVERTISEMENT- INDIVIDUAL. Journal of Arts, 1(1), 23-30.