BibTex RIS Cite

BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME

Year 2014, Volume: 2 Issue: 2, 16 - 32, 01.06.2014

Abstract

İlkögretim besinci sınıf ögrencilerinin BİT okuryazarlık düzeylerinin incelendigi bu arastırmada, genel tarama modeli kullanılmıstır. Arastırmanın evrenini, Diyarbakır il merkezindeki ilkögretim besinci sınıf ögrencileri olusturmaktadır. Veriler, arastırmacılar tarafından gelistirilen Evdeki BİT Erisim Olanakları ve Kullanım Durumu Anketi ve BİT Okuryazarlık Testi ile toplanmıstır. Arastırma sonuçlarına göre, evdeki BİT erisim olanakları açısından, kız ögrencilerle erkek ögrenciler arasında, erkek ögrencilerin lehine anlamlı fark bulunmaktadır (p

References

  • Akdağ, M. (2008). SPSS’deİstatistiksel Analizler. http://web.inonu.edu.tr/~makdag/SPSS%20testleri.doc adresinden 09 Haziran 2011 tarihinde edinilmiştir.
  • Atkinson, J., Black, R. &Curtis, A. (2008). ExploringtheDigitalDivide in an AustralianRegional City: A Case Study of Albury. AustralianGeographer, 39(2), 479- 493.
  • Ayık, Y. Z. (2008). Evde, Okulda ve İnternet Kafelerde Öğrencilerin Bilgisayar Algılamaları ve Tercih Ettikleri Uygulamaların Karşılaştırılması. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 22(2), 141-156.
  • Babu, S. (2008). DigitalDivide: EducationalDisparities in India. TheIcfaiUniversityJournal of Public Administration, 4(3), 68-81.
  • Banister, S. & Reinhart, R. V. (2011). TPCK for Impact: Classroom 1 Teaching Practices That Promote Social Justice And Narrow The Digital Divide in an Urban Middle School. Computers in the Schools, 28, 1– 22.
  • Bertot, J. C. (2003). The Multiple Dimensions of the Digital Divide: More Than The Technology ‘Haves’ And ‘Have Nots’. Government Information Quarterly, 20, 185–191.
  • Bilgel Aşıcı, T. (2009). Sayısal Uçurumun Üniversite Öğrencilerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Hacettepe Üniversitesi, Ankara. Yüksek Öğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi veritabanından 18 Eylül 2010 tarihinde edinilmiştir.
  • Büyüköztürk, Ş. (2010). Sosyal Bilimler İçin Veri Çözümlemesi El Kitabı(11. baskı). Ankara: Pegem Akademi
  • Brandtzæg, P. B.,Heim, J. &Karahasanovic´, A. (2011). Understandingthe New DigitalDivide—A Typology of Internet Users in Europe. International Journal of Human ComputerStudies, 69, 123-138.
  • Çömlekçi, N. (2001). Bilimsel araştırma yöntemi ve istatistiksel anlamlılık sınamaları.Ankara: Bilim Teknik Yayınevi.
  • Dasgupta, S.,Lall, S. &Wheeler, D. (2005). Policy Reform, EconomicGrowthandtheDigitalDivide. Oxford Development Studies, 33(2), 229-243.
  • Dinçer, S. ve Şahinkayası, Y. (2011). A Cross-CulturalStudy of ICT Competency, AttitudeandSatisfaction of Turkish, PolishandCzechUniversityStudents. TheTurkish Online Journal of EducationalTechnology, 10(4), 31-38. 15 Ağustos 2012 tarihinde http://www.tojet.net/articles/v10i4/1043.pdf adresinden alınmıştır.
  • Eamon, M. K. (2004). DigitalDivide in Computer Access andUseBetweenPoorAndNon-PoorYouth. Journal of SociologyandSocialWelfare, 31(2), 91-112.
  • Ferro, E.,Helbig, N. C. &Gil-Garcia,J. R. (2011). The Role of IT Literacy in DefiningDigitalDividePolicyNeeds. Government Information Quarterly 28, 3–10.
  • Giddens, A. &Griffiths, S: (2006). Sociology (5. basım). Cambrigde: PolityPress.
  • Gomez, E. A., Wu, D. &Passerini, K. (2010). Computer-Supported Team-Based Learning: The Impact of Motivation, Enjoyment and Team Contributions on Learning Outcomes. Computers & Education, 55, 378-390.
  • Guillén, M. F. &Suárez, S.L. (2005). Explainingthe Global DigitalDivide: Economic, PoliticalandSociological Drivers of Cross-National Internet Use. SocialForces, 84(2), 681-708.
  • Gündüz, H. B. ve Hamedoğlu, M. A. (2003). Liselerde Sayısal Kopuş. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6, 214-245.
  • Horzum, M. B. ve Çelik Balta, Ö. (2008). Farklı Web Tabanlı Öğretim Ortamlarında Öğrencilerin Başarı, Güdülenme Ve Bilgisayar Kaygı Düzeyleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34, 140- 154.
  • Hawkins, S. (2005). Beyond theDigitalDivide: Issues of Access andEconomics. TheCanadianJournal of Information and Library Science, 29(2), 171-189.
  • Hindman, D. B. (2000). TheRural-Urban DigitalDivide. JveMCQuarterly, 77(3), 549-560.
  • Hohlfeld, T. N., Ritzhaupt, A. D., Barron, A. E. &Kemker, K. (2008).Examining the Digital Divide in K-12 Public Schools: Four-Year Trends for Supporting ICT Literacy in Florida.Computers & Education, 51, 1648-1663.
  • Holloway, D. (2005). TheDigitalDivide in Sydney. İnformation, Communication ve Society, 8(2), 168-193.
  • Jackson, L. A.,Zhao, Y., Kolenic, A., M. A., Fitzgerald, H. E., Harold, R. &Eye, A. V. (2008). Race, Gender, and Information TechnologyUse: The New DigitalDivide. Cyberpsychology ve Behaviour, 11(4), 437- 442.
  • Karasar, N. (2009). Bilimsel Araştırma Yöntemi. (20. baskı). Ankara: Nobel Yayınları.
  • Katz, I. R. (2007). ETS ResearchFindsCollegeStudents Fall Short in Demonstrating ICT Literacy. CollegeandResearchLibrares News, 68(1), 1-3.
  • Kezang&Whalley, J. (2007). ClosingtheDigitalDivide: The Role of Services andInfrastructurein Bhutan. Prometheus, 25(1), 69-84.
  • Kıncal, R. Y. ve Ulutaş, M. (2009). İlköğretim 8. Sınıf Bilgisayar Dersi Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyinin Değerlendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1), 293-312.
  • Kim, E., Lee, B., &Menon, N. M. (2009). SocialWelfareImplications of TheDigitalDivide. Government Information Quarterly, 26, 377–386.
  • Korupp, S. E. &Szydlik, M. (2005).CausesandTrends of theDigitalDivide. EuropeanSociologicalReview, 21(4),
  • Lan, Y. (2005). Global Information Society Operating Information Systems in A Dynamic Global Business Environment.London: IdeaGroup Publishing.
  • Miller, R. G. Jr. (1991). Simultaneous Statistical Inference. New York: SpringerVerlog. Milli Eğitim Bakanlığı. (2006). İlköğretim Bilgisayar Dersi (1-8, sınıflar) Öğretim Programı.http://ttkb.meb.gov.tr/ogretmen/modules.php?name=downloadsved_op=viewdownloadvecid= 74 adresinden 17 Şubat 2011 tarihinde edinilmiştir.
  • Murray, J. (2008). Looking at ICT LiteracyStandards Through the Big6™ Lens. Library Media Connection, 26(7), 38-42.
  • Oliver, R. &Towers, S. (2000). Benchmarking ICT Literacy in Tertiary Learning Settings. In R.Sims,, M. O’Reilly ve S. Sawkins (Eds.), Learning tochoose: Choosingtolearn. Proceedings of the 17 thAnnual ASCILITE Conference(pp. 381-390). Lismore, NSW: Southern Cross UniversityPress.
  • Oyedemi, T. D. (2012). DigitalInequalitiesandImplicationsforSocialInequalities: A Study of Internet PenetrationAmongstUniversityStudents in South Africa. TelematicsandInformatics, 29, 302–313.
  • Pandey, I. P. (2006). LiterateLivesAcrosstheDigitalDivide. ComputersandComposition, 23, 246–257.
  • Prensky, M. (2001). DigitalNatives, Digitalİmmigrants. On theHorizon, 9(5), 1-6.
  • Rİnning, H. (2006). Systems of Control andRegulation: CopyrightIssues, DigitalDividesandCitizens’ Rights. Systems of Control andRegulation, 20(1), 20-34.
  • Saleh, N. (2009). TheDigitalDivideandSocialJustice. Feliciter, 6, 244-245.
  • SeyitErtem, İ. (2010). The Effect of Electronic Storybooks on Struggling Fourth Graders’ Reading Comprehension.The Turkish Online Journal of Educational Technology, 9(4), 140-155. 26 Ocak 2011 tarihinde http://www.tojet.net/articles/v9i4/9414.pdf adresindenalınmıştır.
  • Scott, B. J. G. &College, S. (2006). Can DevelopingCountriesOvercometheDigitalDivide? Information Technology in Trinidad and Tobago. The Western Journal of Black Studies, 30(2), 75-83.
  • Sipahi, B.,Yurtkoru, E. S. ve Çinko, M. (2010). Sosyal Bilimlerde SPPS’le Veri Analizi (3. baskı). İstanbul: Beta Yayıncılık.
  • Sonck, N.,Livingstone, N., Kuiper, E. ve Haan, J. (2011). Dijital LiteracyandSafetySkills. EU Kids Online II. http://www2,lse.ac.uk/media@lse/research/EUKidsOnline/EU%20Kids%20Online%20reports.aspx adresinden 07 Temmuz 2011 tarihinde edinilmiştir.
  • Tekin, H. (2009). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (19. baskı). Ankara: Yargı Yayınevi.
  • Turgut, M. F. ve Baykul, Y. (2010). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (2. basım). Ankara: Pegem Akademi
  • Underwood, J. D. M. (2007). RethinkingtheDigitalDivide: Impacts on Student-TutorRelationships. EuropeanJournal of Education, 42(2), 213-222.
  • Vandenbroeck, M.,Verschelden , G., Boonaert , T. ve Haute, L. V. (2007). Changes in theDigitalDivide: A Case fromBelgium. British Journal of EducationalTechnology, 38(4), 742-743. Vehovar, V.,Sicherl, P., Hüsing, T. &Dolnicar, V. (2006).
  • MethodologicalChallenges of
  • DigitalDivideMeasurements. The Information Society, 22, 279-290.
  • Warschauer, M. (2003). Dissectingthe “DigitalDivide”: A Case Study in Egypt. The Information Society, 19,
  • Webster, F. (2006). Theories of the Information Society (3. baskı). New York: Routledge.

THE DIGITAL DIVIDE BETWEEN 5thGRADE STUDENTS’ ICT ACCESS FACILITIES AND ICT LITERACY LEVEL

Year 2014, Volume: 2 Issue: 2, 16 - 32, 01.06.2014

Abstract

In this study investigating fifth grade students' ICT access facilities at home, and ICT literacy level, survey method was used. The universe of this study is fifth grade students of primary schools in Diyarbakır. The data were collected by ICT Access Facilities Questionnaire and ICT Literacy Test developed by researchers. According to results of this study, there is a significant difference between male and female students in favor of male students in terms of ICT access facilities at home (p

References

  • Akdağ, M. (2008). SPSS’deİstatistiksel Analizler. http://web.inonu.edu.tr/~makdag/SPSS%20testleri.doc adresinden 09 Haziran 2011 tarihinde edinilmiştir.
  • Atkinson, J., Black, R. &Curtis, A. (2008). ExploringtheDigitalDivide in an AustralianRegional City: A Case Study of Albury. AustralianGeographer, 39(2), 479- 493.
  • Ayık, Y. Z. (2008). Evde, Okulda ve İnternet Kafelerde Öğrencilerin Bilgisayar Algılamaları ve Tercih Ettikleri Uygulamaların Karşılaştırılması. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 22(2), 141-156.
  • Babu, S. (2008). DigitalDivide: EducationalDisparities in India. TheIcfaiUniversityJournal of Public Administration, 4(3), 68-81.
  • Banister, S. & Reinhart, R. V. (2011). TPCK for Impact: Classroom 1 Teaching Practices That Promote Social Justice And Narrow The Digital Divide in an Urban Middle School. Computers in the Schools, 28, 1– 22.
  • Bertot, J. C. (2003). The Multiple Dimensions of the Digital Divide: More Than The Technology ‘Haves’ And ‘Have Nots’. Government Information Quarterly, 20, 185–191.
  • Bilgel Aşıcı, T. (2009). Sayısal Uçurumun Üniversite Öğrencilerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Hacettepe Üniversitesi, Ankara. Yüksek Öğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi veritabanından 18 Eylül 2010 tarihinde edinilmiştir.
  • Büyüköztürk, Ş. (2010). Sosyal Bilimler İçin Veri Çözümlemesi El Kitabı(11. baskı). Ankara: Pegem Akademi
  • Brandtzæg, P. B.,Heim, J. &Karahasanovic´, A. (2011). Understandingthe New DigitalDivide—A Typology of Internet Users in Europe. International Journal of Human ComputerStudies, 69, 123-138.
  • Çömlekçi, N. (2001). Bilimsel araştırma yöntemi ve istatistiksel anlamlılık sınamaları.Ankara: Bilim Teknik Yayınevi.
  • Dasgupta, S.,Lall, S. &Wheeler, D. (2005). Policy Reform, EconomicGrowthandtheDigitalDivide. Oxford Development Studies, 33(2), 229-243.
  • Dinçer, S. ve Şahinkayası, Y. (2011). A Cross-CulturalStudy of ICT Competency, AttitudeandSatisfaction of Turkish, PolishandCzechUniversityStudents. TheTurkish Online Journal of EducationalTechnology, 10(4), 31-38. 15 Ağustos 2012 tarihinde http://www.tojet.net/articles/v10i4/1043.pdf adresinden alınmıştır.
  • Eamon, M. K. (2004). DigitalDivide in Computer Access andUseBetweenPoorAndNon-PoorYouth. Journal of SociologyandSocialWelfare, 31(2), 91-112.
  • Ferro, E.,Helbig, N. C. &Gil-Garcia,J. R. (2011). The Role of IT Literacy in DefiningDigitalDividePolicyNeeds. Government Information Quarterly 28, 3–10.
  • Giddens, A. &Griffiths, S: (2006). Sociology (5. basım). Cambrigde: PolityPress.
  • Gomez, E. A., Wu, D. &Passerini, K. (2010). Computer-Supported Team-Based Learning: The Impact of Motivation, Enjoyment and Team Contributions on Learning Outcomes. Computers & Education, 55, 378-390.
  • Guillén, M. F. &Suárez, S.L. (2005). Explainingthe Global DigitalDivide: Economic, PoliticalandSociological Drivers of Cross-National Internet Use. SocialForces, 84(2), 681-708.
  • Gündüz, H. B. ve Hamedoğlu, M. A. (2003). Liselerde Sayısal Kopuş. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6, 214-245.
  • Horzum, M. B. ve Çelik Balta, Ö. (2008). Farklı Web Tabanlı Öğretim Ortamlarında Öğrencilerin Başarı, Güdülenme Ve Bilgisayar Kaygı Düzeyleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34, 140- 154.
  • Hawkins, S. (2005). Beyond theDigitalDivide: Issues of Access andEconomics. TheCanadianJournal of Information and Library Science, 29(2), 171-189.
  • Hindman, D. B. (2000). TheRural-Urban DigitalDivide. JveMCQuarterly, 77(3), 549-560.
  • Hohlfeld, T. N., Ritzhaupt, A. D., Barron, A. E. &Kemker, K. (2008).Examining the Digital Divide in K-12 Public Schools: Four-Year Trends for Supporting ICT Literacy in Florida.Computers & Education, 51, 1648-1663.
  • Holloway, D. (2005). TheDigitalDivide in Sydney. İnformation, Communication ve Society, 8(2), 168-193.
  • Jackson, L. A.,Zhao, Y., Kolenic, A., M. A., Fitzgerald, H. E., Harold, R. &Eye, A. V. (2008). Race, Gender, and Information TechnologyUse: The New DigitalDivide. Cyberpsychology ve Behaviour, 11(4), 437- 442.
  • Karasar, N. (2009). Bilimsel Araştırma Yöntemi. (20. baskı). Ankara: Nobel Yayınları.
  • Katz, I. R. (2007). ETS ResearchFindsCollegeStudents Fall Short in Demonstrating ICT Literacy. CollegeandResearchLibrares News, 68(1), 1-3.
  • Kezang&Whalley, J. (2007). ClosingtheDigitalDivide: The Role of Services andInfrastructurein Bhutan. Prometheus, 25(1), 69-84.
  • Kıncal, R. Y. ve Ulutaş, M. (2009). İlköğretim 8. Sınıf Bilgisayar Dersi Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyinin Değerlendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1), 293-312.
  • Kim, E., Lee, B., &Menon, N. M. (2009). SocialWelfareImplications of TheDigitalDivide. Government Information Quarterly, 26, 377–386.
  • Korupp, S. E. &Szydlik, M. (2005).CausesandTrends of theDigitalDivide. EuropeanSociologicalReview, 21(4),
  • Lan, Y. (2005). Global Information Society Operating Information Systems in A Dynamic Global Business Environment.London: IdeaGroup Publishing.
  • Miller, R. G. Jr. (1991). Simultaneous Statistical Inference. New York: SpringerVerlog. Milli Eğitim Bakanlığı. (2006). İlköğretim Bilgisayar Dersi (1-8, sınıflar) Öğretim Programı.http://ttkb.meb.gov.tr/ogretmen/modules.php?name=downloadsved_op=viewdownloadvecid= 74 adresinden 17 Şubat 2011 tarihinde edinilmiştir.
  • Murray, J. (2008). Looking at ICT LiteracyStandards Through the Big6™ Lens. Library Media Connection, 26(7), 38-42.
  • Oliver, R. &Towers, S. (2000). Benchmarking ICT Literacy in Tertiary Learning Settings. In R.Sims,, M. O’Reilly ve S. Sawkins (Eds.), Learning tochoose: Choosingtolearn. Proceedings of the 17 thAnnual ASCILITE Conference(pp. 381-390). Lismore, NSW: Southern Cross UniversityPress.
  • Oyedemi, T. D. (2012). DigitalInequalitiesandImplicationsforSocialInequalities: A Study of Internet PenetrationAmongstUniversityStudents in South Africa. TelematicsandInformatics, 29, 302–313.
  • Pandey, I. P. (2006). LiterateLivesAcrosstheDigitalDivide. ComputersandComposition, 23, 246–257.
  • Prensky, M. (2001). DigitalNatives, Digitalİmmigrants. On theHorizon, 9(5), 1-6.
  • Rİnning, H. (2006). Systems of Control andRegulation: CopyrightIssues, DigitalDividesandCitizens’ Rights. Systems of Control andRegulation, 20(1), 20-34.
  • Saleh, N. (2009). TheDigitalDivideandSocialJustice. Feliciter, 6, 244-245.
  • SeyitErtem, İ. (2010). The Effect of Electronic Storybooks on Struggling Fourth Graders’ Reading Comprehension.The Turkish Online Journal of Educational Technology, 9(4), 140-155. 26 Ocak 2011 tarihinde http://www.tojet.net/articles/v9i4/9414.pdf adresindenalınmıştır.
  • Scott, B. J. G. &College, S. (2006). Can DevelopingCountriesOvercometheDigitalDivide? Information Technology in Trinidad and Tobago. The Western Journal of Black Studies, 30(2), 75-83.
  • Sipahi, B.,Yurtkoru, E. S. ve Çinko, M. (2010). Sosyal Bilimlerde SPPS’le Veri Analizi (3. baskı). İstanbul: Beta Yayıncılık.
  • Sonck, N.,Livingstone, N., Kuiper, E. ve Haan, J. (2011). Dijital LiteracyandSafetySkills. EU Kids Online II. http://www2,lse.ac.uk/media@lse/research/EUKidsOnline/EU%20Kids%20Online%20reports.aspx adresinden 07 Temmuz 2011 tarihinde edinilmiştir.
  • Tekin, H. (2009). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (19. baskı). Ankara: Yargı Yayınevi.
  • Turgut, M. F. ve Baykul, Y. (2010). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (2. basım). Ankara: Pegem Akademi
  • Underwood, J. D. M. (2007). RethinkingtheDigitalDivide: Impacts on Student-TutorRelationships. EuropeanJournal of Education, 42(2), 213-222.
  • Vandenbroeck, M.,Verschelden , G., Boonaert , T. ve Haute, L. V. (2007). Changes in theDigitalDivide: A Case fromBelgium. British Journal of EducationalTechnology, 38(4), 742-743. Vehovar, V.,Sicherl, P., Hüsing, T. &Dolnicar, V. (2006).
  • MethodologicalChallenges of
  • DigitalDivideMeasurements. The Information Society, 22, 279-290.
  • Warschauer, M. (2003). Dissectingthe “DigitalDivide”: A Case Study in Egypt. The Information Society, 19,
  • Webster, F. (2006). Theories of the Information Society (3. baskı). New York: Routledge.
There are 51 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ferat Yılmaz This is me

Ali Ersoy This is me

Publication Date June 1, 2014
Published in Issue Year 2014 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Yılmaz, F., & Ersoy, A. (2014). BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME. Journal of Educational Science, 2(2), 16-32.
AMA Yılmaz F, Ersoy A. BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME. Journal of Educational Science. June 2014;2(2):16-32.
Chicago Yılmaz, Ferat, and Ali Ersoy. “BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME”. Journal of Educational Science 2, no. 2 (June 2014): 16-32.
EndNote Yılmaz F, Ersoy A (June 1, 2014) BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME. Journal of Educational Science 2 2 16–32.
IEEE F. Yılmaz and A. Ersoy, “BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME”, Journal of Educational Science, vol. 2, no. 2, pp. 16–32, 2014.
ISNAD Yılmaz, Ferat - Ersoy, Ali. “BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME”. Journal of Educational Science 2/2 (June 2014), 16-32.
JAMA Yılmaz F, Ersoy A. BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME. Journal of Educational Science. 2014;2:16–32.
MLA Yılmaz, Ferat and Ali Ersoy. “BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME”. Journal of Educational Science, vol. 2, no. 2, 2014, pp. 16-32.
Vancouver Yılmaz F, Ersoy A. BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME. Journal of Educational Science. 2014;2(2):16-32.