Akdil, S. (1981). Score: 3 Flüt ve Piyano için Müzik (Music for 3 flute and piano).
Akses, N.K. (1933). Score: Sonat Flüt ve Piyano için ( Sonata for flute and piano). İstanbul: Jord D. Papajorjiu Yayını.
Antep, E. (2006). Türk bestecileri eser kataloğu. Ankara: Sevda-Cenap And Vakfı Yayınları.
Başeğmezler, N. (1993). Necil Kazın Akses cumhuriyetin özgün bestecisi. Ankara: Sevda-Cenap And Vakfı Yayınları.
Doğuduyal, M. (1992). Score: The Mouldy Existence.
İlyasoğlu, E. (2007). 71 Turkish composers. İstanbul: Pan Yayıncılık.
Kösemihal, M. R. (1939). Türkiye- Avrupa musiki münasebetleri. İstanbul: Nümune Matbaası.
Özasker, A. (1997). Muzıka-i Humayun'dan Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrasına. İstanbul: Boyut Yayın Grubu.
Özgeçmiş (2010), Çağdaş Türk Bestecileri http://www.cagdasturkbestecileri.com/savas.html, (Accessed: 23.05.2011)
Savaş, M. (2011, 07 29). Interview by researcher.
Savaş, M.(2009). Score: Deformed Reflections.
Yuvarlak, G. (2008). Çağdaş Türk Bestecilerinin Flüt Repertuvarı ve Çağdaş Türk Flütistler. Unpublished Master Thesis. Kocaeli: Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Problem Statement: This study will giand briefly historical information of the development of Turkish flute repertoire from the Turkish Republic to the present Turkish flute works and their musical development and styles will be examined
Akdil, S. (1981). Score: 3 Flüt ve Piyano için Müzik (Music for 3 flute and piano).
Akses, N.K. (1933). Score: Sonat Flüt ve Piyano için ( Sonata for flute and piano). İstanbul: Jord D. Papajorjiu Yayını.
Antep, E. (2006). Türk bestecileri eser kataloğu. Ankara: Sevda-Cenap And Vakfı Yayınları.
Başeğmezler, N. (1993). Necil Kazın Akses cumhuriyetin özgün bestecisi. Ankara: Sevda-Cenap And Vakfı Yayınları.
Doğuduyal, M. (1992). Score: The Mouldy Existence.
İlyasoğlu, E. (2007). 71 Turkish composers. İstanbul: Pan Yayıncılık.
Kösemihal, M. R. (1939). Türkiye- Avrupa musiki münasebetleri. İstanbul: Nümune Matbaası.
Özasker, A. (1997). Muzıka-i Humayun'dan Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrasına. İstanbul: Boyut Yayın Grubu.
Özgeçmiş (2010), Çağdaş Türk Bestecileri http://www.cagdasturkbestecileri.com/savas.html, (Accessed: 23.05.2011)
Savaş, M. (2011, 07 29). Interview by researcher.
Savaş, M.(2009). Score: Deformed Reflections.
Yuvarlak, G. (2008). Çağdaş Türk Bestecilerinin Flüt Repertuvarı ve Çağdaş Türk Flütistler. Unpublished Master Thesis. Kocaeli: Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Şenol, A., & Demirbatır, E. (2012). Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi. Journal of Education and Future, 1(1), 173-186.
AMA
Şenol A, Demirbatır E. Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi. JEF. June 2012;1(1):173-186.
Chicago
Şenol, Ajda, and Erol Demirbatır. “Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi”. Journal of Education and Future 1, no. 1 (June 2012): 173-86.
EndNote
Şenol A, Demirbatır E (June 1, 2012) Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi. Journal of Education and Future 1 1 173–186.
IEEE
A. Şenol and E. Demirbatır, “Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi”, JEF, vol. 1, no. 1, pp. 173–186, 2012.
ISNAD
Şenol, Ajda - Demirbatır, Erol. “Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi”. Journal of Education and Future 1/1 (June 2012), 173-186.
JAMA
Şenol A, Demirbatır E. Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi. JEF. 2012;1:173–186.
MLA
Şenol, Ajda and Erol Demirbatır. “Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi”. Journal of Education and Future, vol. 1, no. 1, 2012, pp. 173-86.
Vancouver
Şenol A, Demirbatır E. Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Flüt Eserlerinin Gelişimi. JEF. 2012;1(1):173-86.