BibTex RIS Cite

The Comparison of Public Relations and Advertisement Activities In A Successful Marketing Management. Which One Should Be In Forefront?

Year 2009, Volume: 5 Issue: 2, 43 - 54, 01.07.2009

Abstract

BAŞARILI BİR PAZARLAMA YÖNETİMİNDE HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM FAALİYETLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. HANGİSİ ÖN PLANA ÇIKARILMALI?

Year 2009, Volume: 5 Issue: 2, 43 - 54, 01.07.2009

Abstract

Günümüzde, işletmeler pazarlama yönetimi kapsamında halkla
ilişkiler ve reklam faaliyetlerini, markalarını yönetmede, kurum itibarını
yükseltmede ve satışlarını artırmada kullanmaktadırlar. Küreselleşen
dünyada pazar oranlarının daralması üretilen mal ve hizmetlerin artması
şirketlere kaliteli ve ucuz üretim yanında ürünlerini tüketicilere başarıyla ve
ekonomik bir biçimde tanıtma yolunu seçmelerini zorunlu kılmaktadır. Bu
kapsamda işletmeler tutundurma karması elemanları olan halkla ilişkiler ve
reklamdan hangisini kullanacakları konusunda karar vermeli ve bu
doğrultada hedef kitlelerinin ilgi ve ihtiyaçlarına yönelik olarak da
uygulayacakları hedeflerini ortaya koymalıdırlar. Bu çalışmada, reklam ve
halkla ilişkiler kavramları üzerinde bir araştırma yapılmış aralarındaki ilişki
incelenmiş ve hangisinin tercih edilmesi ya da kıyaslandığında hangisinin ön
plana çıkarılması gerektiği üzerine literatür araştırması yapılmış ve bir
sonuca varılmıştır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mustafa Karadeniz This is me

Publication Date July 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Karadeniz, M. . (2009). BAŞARILI BİR PAZARLAMA YÖNETİMİNDE HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM FAALİYETLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. HANGİSİ ÖN PLANA ÇIKARILMALI?. Journal of Naval Sciences and Engineering, 5(2), 43-54.