BibTex RIS Cite

Product Positioning Strategy In Marketing Management

Year 2009, Volume: 5 Issue: 2, 98 - 110, 01.07.2009

Abstract

PAZARLAMA YÖNETİMİNDE ÜRÜN KONUMLADIRMA STRATEJİSİ

Year 2009, Volume: 5 Issue: 2, 98 - 110, 01.07.2009

Abstract

Küreselleşen ve sürekli gelişen günümüz ekonomilerinde işletmeler arasında rekabet
hızla artmakta Pazar payı daralmakta ve şirketler yeni pazarlar elde etmek için tüketici
davranış ve algılamalarına yönelik yeni ürünler konumlandırarak rakiplerine üstünlük ve
farkındalık yaratmaya çalışmaktadırlar. Bu kapsamda, pazarlama yönetiminde ürün
konumlandırma stratejisi ortaya çıkmış olup halen şirketler bu strateji üzerine çalışmalar
yapmaktadırlar. Bu araştırmada ürün konumlandırma stratejisi üzerinde durulmuş ve
konuya ilişkin örnekler verilmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mustafa Karadeniz This is me

Publication Date July 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Karadeniz, M. . (2009). PAZARLAMA YÖNETİMİNDE ÜRÜN KONUMLADIRMA STRATEJİSİ. Journal of Naval Sciences and Engineering, 5(2), 98-110.