BibTex RIS Cite

The Importance Of Creating A Successful Corporate Identity And Corporate Image For Enterprises In Marketing Management

Year 2009, Volume: 5 Issue: 3, 1 - 15, 25.03.2016

Abstract

References

  • Vural Z.B.A.,2005.Kurum Kültürü, 2. Baskı, İletişim Yayınları, İstanbul, P.179-186.
  • Kaşıkçı E.,2002. Para-Mosyon Pazarlamanın 7 P’si,1. Baskı,Kariyer Yayıncılık, İstanbul, P.84-85.
  • Biber A., 2004. Halkla İlişkilerde Teorik Bir Çerçeve, 1.Basım, Vadi Yayınları, Ankara, P.67-68.
  • Okay A & Okay A., 2005. Halkla İlişkiler,2. Baskı, Der Yayınları, İstanbul, P.464- 468.
  • Peltekoğlu F.B., 2005. Halkla İlişkiler Nedir, 4. Baskı, Beta Yayınları, İstanbul, P.359- 376.
  • Gorman C., “Developing an Effective Corporate Identity Program”, Public Relations Journal, Vol.50, No.7 (August-September 1994), p.40-42.
  • Öztürk S.A., 2005. Hizmet Pazarlaması, 5. Baskı, Ekin Kitabevi, Ankara, P.81.
  • Budak G. & Budak G., 2004. Halkla İlişkiler, 4. Baskı, Barış Yayınları, İzmir, P.176.
  • Grossman G., “Carefully Crafted Identity Can Build Brand Equity”, The Public Relations Journal, Vol.50, No.8 (Oct/Nov 1994), p.18.
  • Zhao J., “The Importance of Image Survey: Improving Effectiveness of Communication Programs”, Public Relations Quarterly, Vol.44, No.2 (Summer 1999), p.27.
  • Deal T.E. & Key M. K., 2001. Kurumiçi Halkla İlişkiler, 1. Baskı, MediaCat Yayınları, Ankara. P.11.

PAZARLAMA YÖNETİMİNDE İŞLETMELER İÇİN BAŞARILI BİR KURUMSAL KİMLİK VE KURUMSAL İMAJ YARATMANIN ÖNEMİ

Year 2009, Volume: 5 Issue: 3, 1 - 15, 25.03.2016

Abstract

Küreselleşen dünyada pazar paylarının azalması ve rekabetin çetin bir
şekilde artması işletmeleri rakiplerinden farklı konumlarda olmaya
zorlamaktadır. Bu aşamada işletmeler markalarını ön plana çıkarabilmek
maksadıyla çeşitli pazarlama taktiklerini uygulamaya koymaktadırlar.
Kurumsal kimlik işletmelerin çalışanları, hedef kitleleri ve tüketiciler
nezdinde nasıl algılanacaklarına yön verirken, kurumsal imaj ise,
tüketicilerin zihninde gerçekleşen işletme ile ilgili düşünce ve görüşlerdir.
Kurumsal kimlik ve kurumsal imaj bu süreçte işletmelerin müşterilerine karşı güvenilir ve vazgeçilmez bir marka olduklarını kanıtlamalarında
sıklıkla faydalandıkları birer kavramlardır. Bu çalışmada kurumsal kimlik
ve kurumsal imaj kavramları incelenmiş ve uygulama örneklerine yer
verilmiştir.

References

  • Vural Z.B.A.,2005.Kurum Kültürü, 2. Baskı, İletişim Yayınları, İstanbul, P.179-186.
  • Kaşıkçı E.,2002. Para-Mosyon Pazarlamanın 7 P’si,1. Baskı,Kariyer Yayıncılık, İstanbul, P.84-85.
  • Biber A., 2004. Halkla İlişkilerde Teorik Bir Çerçeve, 1.Basım, Vadi Yayınları, Ankara, P.67-68.
  • Okay A & Okay A., 2005. Halkla İlişkiler,2. Baskı, Der Yayınları, İstanbul, P.464- 468.
  • Peltekoğlu F.B., 2005. Halkla İlişkiler Nedir, 4. Baskı, Beta Yayınları, İstanbul, P.359- 376.
  • Gorman C., “Developing an Effective Corporate Identity Program”, Public Relations Journal, Vol.50, No.7 (August-September 1994), p.40-42.
  • Öztürk S.A., 2005. Hizmet Pazarlaması, 5. Baskı, Ekin Kitabevi, Ankara, P.81.
  • Budak G. & Budak G., 2004. Halkla İlişkiler, 4. Baskı, Barış Yayınları, İzmir, P.176.
  • Grossman G., “Carefully Crafted Identity Can Build Brand Equity”, The Public Relations Journal, Vol.50, No.8 (Oct/Nov 1994), p.18.
  • Zhao J., “The Importance of Image Survey: Improving Effectiveness of Communication Programs”, Public Relations Quarterly, Vol.44, No.2 (Summer 1999), p.27.
  • Deal T.E. & Key M. K., 2001. Kurumiçi Halkla İlişkiler, 1. Baskı, MediaCat Yayınları, Ankara. P.11.
There are 11 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mustafa Karadeniz This is me

Publication Date March 25, 2016
Published in Issue Year 2009 Volume: 5 Issue: 3

Cite

APA Karadeniz, M. . (2016). PAZARLAMA YÖNETİMİNDE İŞLETMELER İÇİN BAŞARILI BİR KURUMSAL KİMLİK VE KURUMSAL İMAJ YARATMANIN ÖNEMİ. Journal of Naval Sciences and Engineering, 5(3), 1-15.