Küreselleşen dünyada pazar paylarının azalması ve rekabetin çetin bir
şekilde artması işletmeleri rakiplerinden farklı konumlarda olmaya
zorlamaktadır. Bu aşamada işletmeler markalarını ön plana çıkarabilmek
maksadıyla çeşitli pazarlama taktiklerini uygulamaya koymaktadırlar.
Kurumsal kimlik işletmelerin çalışanları, hedef kitleleri ve tüketiciler
nezdinde nasıl algılanacaklarına yön verirken, kurumsal imaj ise,
tüketicilerin zihninde gerçekleşen işletme ile ilgili düşünce ve görüşlerdir.
Kurumsal kimlik ve kurumsal imaj bu süreçte işletmelerin müşterilerine karşı güvenilir ve vazgeçilmez bir marka olduklarını kanıtlamalarında
sıklıkla faydalandıkları birer kavramlardır. Bu çalışmada kurumsal kimlik
ve kurumsal imaj kavramları incelenmiş ve uygulama örneklerine yer
verilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 25, 2016 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 5 Issue: 3 |