The Importance Of Retail Site Selection In Marketing Management And Hypothetical Approaches Used In Site Selection
Year 2009,
Volume: 5 Issue: 3, 79 - 90, 25.03.2016
Mustafa Karadeniz
References
-
LEVY & WEITZ, 2001. Retaılıng Management, 4 th edition, McGraw-Hill, New York, P. 259.
-
AYDIN K.,2005, Perakende Yönetimin Temelleri, 1. Basım, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, P.103-104-157-158.
-
HAND H.H.,DUNKELBERG J.S.,SİNEATH W.P., ‘‘Economic Feasibility Analysis For Retail Locations’’, Journal Of Small Business Management, Jul.1979,Vol.17, Issue 3, P.29.
-
DUNNE P. & LUSCH R.,Retailing, 3 rd edition, Dryden Press, Orlando, P. 249.
-
BERMAN B. & EVANS J.R., Retail Management, 8 th edition, Prentice Hall, New Jersey, P. 318-348,349.
-
TEK Ö.B.,1999, Pazarlama İlkeleri, Beta Yayınları, 8. Baskı, İstanbul, P. 617-619.
-
SULLIVAN M. & ADCOCK D., 2002, Retail Marketing, 1 st edition, Thomson, Cornwall, P. 97.
PAZARLAMA YÖNETİMİNDE PERAKENDE YER SEÇİMİNİN ÖNEMİ VE YER SEÇİMİNDE KULLANILAN KURAMSAL YAKLAŞIMLAR
Year 2009,
Volume: 5 Issue: 3, 79 - 90, 25.03.2016
Mustafa Karadeniz
Abstract
Pazarlama yönetiminde perakende yer seçimi çok stratejik ve geri
dönülmesi çok zor bir karardır. İşletmeler yer seçiminde nüfus, ekonomik ve
seçilecek yerin rekabet edebilme özelliklerine göre çok hassas karar almak
durumundadırlar. Büyük süpermarketlerin ülkemiz pazarına girmeleriyle
birlikte mevcut alışveriş merkezlerinin sayısında artış meydana gelmiştir.
Bu çalışmada, işletmelerin perakende yer seçiminde dikkat etmeleri gereken
hususlar ve uygulamada kullanılan kuramsal yaklaşımlara değinilmiştir.
References
-
LEVY & WEITZ, 2001. Retaılıng Management, 4 th edition, McGraw-Hill, New York, P. 259.
-
AYDIN K.,2005, Perakende Yönetimin Temelleri, 1. Basım, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, P.103-104-157-158.
-
HAND H.H.,DUNKELBERG J.S.,SİNEATH W.P., ‘‘Economic Feasibility Analysis For Retail Locations’’, Journal Of Small Business Management, Jul.1979,Vol.17, Issue 3, P.29.
-
DUNNE P. & LUSCH R.,Retailing, 3 rd edition, Dryden Press, Orlando, P. 249.
-
BERMAN B. & EVANS J.R., Retail Management, 8 th edition, Prentice Hall, New Jersey, P. 318-348,349.
-
TEK Ö.B.,1999, Pazarlama İlkeleri, Beta Yayınları, 8. Baskı, İstanbul, P. 617-619.
-
SULLIVAN M. & ADCOCK D., 2002, Retail Marketing, 1 st edition, Thomson, Cornwall, P. 97.