İlişki yönetimi, işletme analitik bir süreç olarak, turizm işletmeleriyle birlikte kavram olarak yavaş yavaş temel kazanacak, değer ve teklifler tarafından ilişki geri dönüşleri optimize edilecektir. Ama turizm pazarlaması ilişki boyutları henüz buna uygun değil. Bu çalışmada çeşitli boyutları benimseyerek bir turist ilişkileri yönetimi (TİY) kavramı geliştirmeyi amaçlamaktadır. TİY kavramının temeli, müşteri ilişkileri yönetimi (MİY) kavramı temel alınarak geliştirilmiştir. Ek boyutlar belirlenmiş ve test edilmiştir. Çalışmada ölçeğin güvenilirlik ve geçerlilik boyutları ile birleşmesi doğrulanmıştır.
Turist ilişkileri yönetimi turizm memnuniyet hedef sadakat hizmet
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Mart 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 6 Sayı: 1 |