Journal Boards

Chief Editör

Instructional Design, Instructional Technologies, Lifelong learning, Teacher Education and Professional Development of Educators, Educational Technology and Computing, Learning Analytics

Editors

Ahmet Kamil Kabakuş
Assoc. Prof. Ahmet Kamil KABAKUŞ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Information Systems Organisation and Management, Management Information Systems

Dr. Engin Kurşun, Atatürk Üniversitesi'nde Eğitim Teknolojisi Profesörüdür. Orta Doğu Teknik Üniversitesi'nden Eğitim Teknolojisi alanında doktora derecesine sahiptir ve İngiltere Açık Üniversitesi Eğitim Teknolojisi Enstitüsü ile Almanya Oldenburg Üniversitesi Açık Eğitim Araştırmaları Merkezi'nde (COER) araştırmalar yapmıştır. Halen Atatürk Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır. Araştırma alanları arasında güvenli internet, teknoloji destekli öğrenme, insan bilgisayar etkileşimi ve açık ve uzaktan öğrenme yer almaktadır. Dr. Kurşun, Atatürk Üniversitesi'nde Bilgi İşlem Merkezi ve Uzaktan Eğitim Merkezi gibi çeşitli birimlerde yönetim görevlerinde bulunmuştur.

Education, Open and Distance Learning, Instructional Technologies

Editorial Board

Asiye Ata
Assoc. Prof. Dr. Asiye ATA ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ Web
Communication Studies
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Embiya ÇELİK ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Instructional Design, Instructional Technologies, Lifelong learning
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Mehmet Cem BÖLEN ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Information Systems Philosophy, Research Methods and Theory, Management Information Systems, Business Information Systems
Orhan Çeliker
Dr. Instructor Orhan ÇELİKER ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Information Systems Organisation and Management, Management Information Systems, Social Media Applications and Analysis, E-Trade, Business Information Systems
Instructional Design, Instructional Technologies, Lifelong learning, Learning Analytics
Last Update Time: 8/20/25

JOLDE is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 (CC BY-NC 4.) International Licence.