BibTex RIS Cite

The Evaluation of Social VVelfare Services Organisations in Crisis

Year 2000, Volume: 8 Issue: 2, 27 - 37, 01.06.2000
https://doi.org/10.1501/Kriz_0000000157

Abstract

In the study. The services of social vvelfare
organisations (Like hospitals devving crisis time
were evaluated The evaluation of this
organisations is very difficult. İn o crisis like
earthquake ali social vvelfare organisations face
uncertainty stemming from internal and external
factors. İn the evaluation stage, communication,
attitudes, resources and bureaucratic structure
must be taken info account.
Team vvork and coordinatial divisions are
very important in providing services. Not only
success but also failures should be considered in
evaluating the services of organisations.

References

  • Aktaş, A (1991) "Sosyal Hizmet II Müdürlüklerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi" Basılmamış Doktora Tezi H U Sosyal Bilimler Enstitüsü Ankara
  • Aktaş A, Unlu E (1995) "Hizmet Örgütlerinde Etkinlik ve Etkinliği Ölçmeye Yönelik Değerlendirme Araştırmaları" Sistem Mühendisliği ve Savunma Sempozyumu Bildiriler Kitabı II 44-47
  • Dıena, Di Nıtto and T Dye, (1983) Socıal vvelfare Polıcy and Public Hew Jersey Prentıce Hail İn EnglevvoodCIıffs 210-238
  • Jansson B (1990) Socıal Vvelfare Polıcy , From Theory to Practıce Wods VVorth Pub Compn Belmont Calıfomıa
  • Zastrow, C (1992) Socıal Problems Nelson Hail Pub Chicago

KRİZ DÖNEMİNDE SOSYAL REFAH HİZMETLERİ VE HİZMET ORGANİZASYONLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2000, Volume: 8 Issue: 2, 27 - 37, 01.06.2000
https://doi.org/10.1501/Kriz_0000000157

Abstract

Bu çalışmada hizmet organizasyonlarının
deprem sırasındaki çalışmaları değerlendirilmiştir.
Hizmet kurumlarının değerlendirilmesi oldukça
güç ve karmaşık unsurları içerir. Deprem
gibi kriz durumlarında hizmet organizasyonları
hem içerden hem de dışardan kaynaklanan belirsizliklerle
karşı karşıyadır. Değerlendirmede
haberleşme, eğilimler, kaynaklar ve bürokratik
yapı bütün olarak göz önüne alınmalıdır.
Hizmet sırasında gerek kurum içi, gerekse
kurum dışı ortamlarla yapılacak işbirliği ve
koordinasyon önemlidir.
Hizmetlerin değerlendirilme sürecinde
başarılar kadar başarısızlıkların da göz önünde
bulundurulması gerekir.

References

  • Aktaş, A (1991) "Sosyal Hizmet II Müdürlüklerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi" Basılmamış Doktora Tezi H U Sosyal Bilimler Enstitüsü Ankara
  • Aktaş A, Unlu E (1995) "Hizmet Örgütlerinde Etkinlik ve Etkinliği Ölçmeye Yönelik Değerlendirme Araştırmaları" Sistem Mühendisliği ve Savunma Sempozyumu Bildiriler Kitabı II 44-47
  • Dıena, Di Nıtto and T Dye, (1983) Socıal vvelfare Polıcy and Public Hew Jersey Prentıce Hail İn EnglevvoodCIıffs 210-238
  • Jansson B (1990) Socıal Vvelfare Polıcy , From Theory to Practıce Wods VVorth Pub Compn Belmont Calıfomıa
  • Zastrow, C (1992) Socıal Problems Nelson Hail Pub Chicago
There are 5 citations in total.

Details

Other ID JA46BE62JV
Journal Section Research Article
Authors

Aliye Mavili Aktaş This is me

Publication Date June 1, 2000
Submission Date June 1, 2000
Published in Issue Year 2000 Volume: 8 Issue: 2

Cite

APA Aktaş, A. M. (2000). KRİZ DÖNEMİNDE SOSYAL REFAH HİZMETLERİ VE HİZMET ORGANİZASYONLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Kriz Dergisi, 8(2), 27-37. https://doi.org/10.1501/Kriz_0000000157