This is a general introduction to the study of CRM in the insurance sector, after Turkey and the effects on insurance CRM will be examined. CRM is and what benefits, in accordance with the very special needs of a company which may be more advantageous to use CRM software to identify. The overall objective of CRM software is the same as the last time, though, the market three frequently used software (SAP, SALESFORCE, MICROSOFT DYNAMICS) with each other on a leading insurance firm in the sector by comparing it to the most appropriate selection will be carried out on the application of the software
Bu çalışma kapsamında CRM’e genel bir giriş yapıldıktan sonra, Türkiye’deki sigorta sektörü ve CRM’insigortadaki etkileri incelenecektir. CRM nedir ve ne gibi avantajlar sağlar, çok özel ihtiyaçlar doğrultusunda bir şirketin hangi CRM yazılımını kullanmasının daha avantajlı olabileceğibelirlenmeye çalışılacaktır.Son olarak CRM yazılımlarının genel amacı aynı olsa da,piyasada sık kullanılan üç yazılım (SAP, SALESFORCE, MICROSOFT DYNAMICS) birbirleriyle kıyaslanarak sektörde öncü bir sigorta firması üzerinde firmaya en uygun yazılımın seçilmesi üzerine bir uygulama gerçekleştirilecektir. Anahtar Kelimeler: CRM, Microsoft Dynamics Crm, Sap Crm, Salesforce
Birincil Dil | TR |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 9 Mart 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 4 Sayı: 1 |