Öğretmen yetiştirme eğitim sistemimizin en önemli sorunlarından biri olma özelliğini günümüzde de korumaktadır. Zaman zaman bu sorunu çözmeye yönelik, yeniden yapılanma, reform gibi söylemlerle çeşitli girişimlerde bulunulmaktadır. Bugünlerde de Eğitim Fakültelerinde yeni bir düzenlemeyi öngören, YÖK /Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi çerçevesinde geliştirilen bir model, ilgili çevrelerde, çeşitli açılardan eleştirilmekte, çok şey söylenmekte fakat az şey yazılmaktadır. Bu makalede söz konusu model uygulamanın içinde olanların bakış açısı ile özellikle içeriği açısından eleştirilmektedir
Öğretmen yetiştirme eğitim sistemimizin en önemli sorunlarından biri olma özelliğini günümüzde de korumaktadır. Zaman zaman bu sorunu çözmeye yönelik, yeniden yapılanma, reform gibi söylemlerle çeşitli girişimlerde bulunulmaktadır. Bugünlerde de Eğitim Fakültelerinde yeni bir düzenlemeyi öngören, YÖK /Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi çerçevesinde geliştirilen bir model, ilgili çevrelerde, çeşitli açılardan eleştirilmekte, çok şey söylenmekte fakat az şey yazılmaktadır. Bu makalede söz konusu model uygulamanın içinde olanların bakış açısı ile özellikle içeriği açısından eleştirilmektedir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 1998 |
Published in Issue | Year 1998 Volume: 13 Issue: 13 |