Çalışma yönetiminin örgütün etkililiği ve gelişimi açısından oynadığı rolün bilincinde olan örgüt yöneticileri, çatışmaya neden olan sorunların teşhisi ve etkili şekilde yönetilebilmesi için, örgütlerinde, olumlu çatışma ortamları yaratmaya özen göstermektedirler. Sorunların rahatlıkla dile getirilebildiği, bireyler ve örgüt yararına olacak şekilde çözümler arandığı ve ortak kararlar alınabildiği olumlu çatışma ortamları yaratmanın etkili yollarından birisi de, örgütlerde “şikayet memurluğu” denen birimler oluşturmaktadır. Özellikle, eğitim kurumları gibi demokratik ve esnek yapı özelliği gösteren örgütlerde, şikayet memurluğu mekanizması çok yararlı sonuçlar ortaya çıkarmaktadır.
Çalışma yönetiminin örgütün etkililiği ve gelişimi açısından oynadığı rolün bilincinde olan örgüt yöneticileri, çatışmaya neden olan sorunların teşhisi ve etkili şekilde yönetilebilmesi için, örgütlerinde, olumlu çatışma ortamları yaratmaya özen göstermektedirler. Sorunların rahatlıkla dile getirilebildiği, bireyler ve örgüt yararına olacak şekilde çözümler arandığı ve ortak kararlar alınabildiği olumlu çatışma ortamları yaratmanın etkili yollarından birisi de, örgütlerde “şikayet memurluğu” denen birimler oluşturmaktadır. Özellikle, eğitim kurumları gibi demokratik ve esnek yapı özelliği gösteren örgütlerde, şikayet memurluğu mekanizması çok yararlı sonuçlar ortaya çıkarmaktadır.
Özmen, F. (1998). Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 13(13), 107-114.
AMA
Özmen F. Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. April 1998;13(13):107-114.
Chicago
Özmen, Fatma. “Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 13, no. 13 (April 1998): 107-14.
EndNote
Özmen F (April 1, 1998) Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 13 13 107–114.
IEEE
F. Özmen, “Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 13, no. 13, pp. 107–114, 1998.
ISNAD
Özmen, Fatma. “Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 13/13 (April 1998), 107-114.
JAMA
Özmen F. Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;13:107–114.
MLA
Özmen, Fatma. “Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 13, no. 13, 1998, pp. 107-14.
Vancouver
Özmen F. Örgütlerde Vitamin Eksikliği: Yükseköğretim Kurumlarında Şikayet Memurluğu Bulundurmanın Önemi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;13(13):107-14.