BibTex RIS Cite

Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü

Year 2000, Volume: 22 Issue: 22, 203 - 219, 01.03.2000

Abstract

Yeni dünya beklenmedik sonuçlarla karşı karşıyadır. Böyle bir dünyada, geleceğin haritasının önceden çizilmesi güç olduğu gibi, ileriye yönelik anlamlı bir vizyon yerleştirmek ve verimli bir stratejik plan hazırlamak için elimlide yeterli derecede bilgi olduğunu söyleme de oldukça. zordur. Gerçekte, geleceği yorumlayabileceğimiz ve bir ölçüde onu kontrol edebileceğimiz inancı hayaldir. Bu da, potansiyel olarak korkulara ve gelecekle ilgili güven duygusunun azalmasına yol açar. Bu düşünce, sahip olduğumuz örgütsel sistemin, yeni dünyayı saran şartlara uygun olarak analiz edilmesini ve sistemin sürekliliğini devam ettirebilmesi için sistemin dinamik bir araştırma sürecine dayandırılmasını zorunlu kılmaktadır.

Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü

Year 2000, Volume: 22 Issue: 22, 203 - 219, 01.03.2000

Abstract

Yeni dünya beklenmedik sonuçlarla karşı karşıyadır. Böyle bir dünyada, geleceğin haritasının önceden çizilmesi güç olduğu gibi, ileriye yönelik anlamlı bir vizyon yerleştirmek ve verimli bir stratejik plan hazırlamak için elimlide yeterli derecede bilgi olduğunu söyleme de oldukça. zordur. Gerçekte, geleceği yorumlayabileceğimiz ve bir ölçüde onu kontrol edebileceğimiz inancı hayaldir. Bu da, potansiyel olarak korkulara ve gelecekle ilgili güven duygusunun azalmasına yol açar. Bu düşünce, sahip olduğumuz örgütsel sistemin, yeni dünyayı saran şartlara uygun olarak analiz edilmesini ve sistemin sürekliliğini devam ettirebilmesi için sistemin dinamik bir araştırma sürecine dayandırılmasını zorunlu kılmaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yrd. Doç. Dr. Fatih Töremen This is me

Publication Date March 1, 2000
Published in Issue Year 2000 Volume: 22 Issue: 22

Cite

APA Töremen, Y. D. D. F. (2000). Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 22(22), 203-219.
AMA Töremen YDDF. Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. March 2000;22(22):203-219.
Chicago Töremen, Yrd. Doç. Dr. Fatih. “Kaos Teorisi Ve Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22, no. 22 (March 2000): 203-19.
EndNote Töremen YDDF (March 1, 2000) Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22 22 203–219.
IEEE Y. D. D. F. Töremen, “Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 22, no. 22, pp. 203–219, 2000.
ISNAD Töremen, Yrd. Doç. Dr. Fatih. “Kaos Teorisi Ve Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22/22 (March 2000), 203-219.
JAMA Töremen YDDF. Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;22:203–219.
MLA Töremen, Yrd. Doç. Dr. Fatih. “Kaos Teorisi Ve Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 22, no. 22, 2000, pp. 203-19.
Vancouver Töremen YDDF. Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;22(22):203-19.