BibTex RIS Cite

Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler

Year 1999, Volume: 17 Issue: 17, 53 - 64, 01.08.1999

Abstract

Toplumsal değişme bir durumdan diğer bir duruma geçişi ifade etmektedir. Bu değişim ve dönüşüm kültürü gerek toplumlara gerekse bireylere önemli sorumluluklar yüklemektedir. Eğitim sürecinin en önemli öğelerinden birisi olan öğretmenlerimiz, toplumsal değişmenin ön gördüğü koşullardan en çok etkilenenlerin başında gelmektedirler. Bu nedenle bu çalışmada toplumsal değişim süreci içersinde öğretmen ve öğretmen rollerinde ortaya çıkan değişiklikleri tespit etmek amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda toplumsal değişim süreci içersinde öğretmenlere düşen görevler ile bu değişim süreci içersinde öğretmenlerin yetiştirilmesinde dikkat edilmesi gereken hususlara yer verilmiştir.

Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler

Year 1999, Volume: 17 Issue: 17, 53 - 64, 01.08.1999

Abstract

Toplumsal değişme bir durumdan diğer bir duruma geçişi ifade etmektedir. Bu değişim ve dönüşüm kültürü gerek toplumlara gerekse bireylere önemli sorumluluklar yüklemektedir. Eğitim sürecinin en önemli öğelerinden birisi olan öğretmenlerimiz, toplumsal değişmenin ön gördüğü koşullardan en çok etkilenenlerin başında gelmektedirler. Bu nedenle bu çalışmada toplumsal değişim süreci içersinde öğretmen ve öğretmen rollerinde ortaya çıkan değişiklikleri tespit etmek amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda toplumsal değişim süreci içersinde öğretmenlere düşen görevler ile bu değişim süreci içersinde öğretmenlerin yetiştirilmesinde dikkat edilmesi gereken hususlara yer verilmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Arş. Gör. Mustafa Şanal This is me

Publication Date August 1, 1999
Published in Issue Year 1999 Volume: 17 Issue: 17

Cite

APA Şanal, A. G. M. (1999). Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 17(17), 53-64.
AMA Şanal AGM. Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. August 1999;17(17):53-64.
Chicago Şanal, Arş. Gör. Mustafa. “Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler Ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 17, no. 17 (August 1999): 53-64.
EndNote Şanal AGM (August 1, 1999) Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 17 17 53–64.
IEEE A. G. M. Şanal, “Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 17, no. 17, pp. 53–64, 1999.
ISNAD Şanal, Arş. Gör. Mustafa. “Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler Ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 17/17 (August 1999), 53-64.
JAMA Şanal AGM. Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1999;17:53–64.
MLA Şanal, Arş. Gör. Mustafa. “Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler Ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 17, no. 17, 1999, pp. 53-64.
Vancouver Şanal AGM. Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1999;17(17):53-64.