Bu makalede YÖK/Dünya Bankası Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Projesi kapsamında, eğitim fakültelerinin yeniden yapılandırılması ve bu bağlamda öğretmen yetiştirme konusunda geliştirilen modelin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla öncelikle öğretmen eğitiminde mevcut duruma değinilmiş ve söz konusu projenin eğitim fakültelerinin program alanları ile öğretmen ve uzman yetiştirme konusunda getirdiği değişiklikler tartışılmıştır
Bu makalede YÖK/Dünya Bankası Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Projesi kapsamında, eğitim fakültelerinin yeniden yapılandırılması ve bu bağlamda öğretmen yetiştirme konusunda geliştirilen modelin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla öncelikle öğretmen eğitiminde mevcut duruma değinilmiş ve söz konusu projenin eğitim fakültelerinin program alanları ile öğretmen ve uzman yetiştirme konusunda getirdiği değişiklikler tartışılmıştır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 1998 |
Published in Issue | Year 1998 Volume: 15 Issue: 15 |