BibTex RIS Cite

İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu

Year 1998, Volume: 15 Issue: 15, 347 - 356, 01.06.1998

Abstract

Bu çalışmanın amacı sınıfta öğrencilerin ve sınıfın fizikî durumunun nasıl organize edileceğini belirlemeye çalışmaktır. Eldeki çalışmanın konusu ile ilgili olan kuramsal yayınlar ve araştırmaların ulaşılabilenleri bu çalışmanın örneklerini oluşturmuştur. Veriler eldeki çalışmanın amaçlarına uygun bir şekilde organize edilmiştir. Sınıf içinde öğrencilerin ve sınıfın fizikî durumunun istendik yönde organize edilmesi öğrencinin derse katılımını olumlu yönde etkileyebilir.

İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu

Year 1998, Volume: 15 Issue: 15, 347 - 356, 01.06.1998

Abstract

Bu çalışmanın amacı sınıfta öğrencilerin ve sınıfın fizikî durumunun nasıl organize edileceğini belirlemeye çalışmaktır. Eldeki çalışmanın konusu ile ilgili olan kuramsal yayınlar ve araştırmaların ulaşılabilenleri bu çalışmanın örneklerini oluşturmuştur. Veriler eldeki çalışmanın amaçlarına uygun bir şekilde organize edilmiştir. Sınıf içinde öğrencilerin ve sınıfın fizikî durumunun istendik yönde organize edilmesi öğrencinin derse katılımını olumlu yönde etkileyebilir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yrd. Doç. Dr. Satılmış Tekindal This is me

Eğitim Bilimleri Bölümü Amasya Eğitim Fakültesi This is me

Arş. Gör. A. Lebriz Sönmez This is me

Eğitim Bilimleri Bölümü Amasya Eğitim Fakültesi This is me

Publication Date June 1, 1998
Published in Issue Year 1998 Volume: 15 Issue: 15

Cite

APA Tekindal, Y. D. D. S., Fakültesi, E. B. B. A. E., Sönmez, A. G. A. L., Fakültesi, E. B. B. A. E. (1998). İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 15(15), 347-356.
AMA Tekindal YDDS, Fakültesi EBBAE, Sönmez AGAL, Fakültesi EBBAE. İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. June 1998;15(15):347-356.
Chicago Tekindal, Yrd. Doç. Dr. Satılmış, Eğitim Bilimleri Bölümü Amasya Eğitim Fakültesi, Arş. Gör. A. Lebriz Sönmez, and Eğitim Bilimleri Bölümü Amasya Eğitim Fakültesi. “İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin Ve Fiziki Durumun Organizasyonu”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15, no. 15 (June 1998): 347-56.
EndNote Tekindal YDDS, Fakültesi EBBAE, Sönmez AGAL, Fakültesi EBBAE (June 1, 1998) İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15 15 347–356.
IEEE Y. D. D. S. Tekindal, E. B. B. A. E. Fakültesi, A. G. A. L. Sönmez, and E. B. B. A. E. Fakültesi, “İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 15, no. 15, pp. 347–356, 1998.
ISNAD Tekindal, Yrd. Doç. Dr. Satılmış et al. “İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin Ve Fiziki Durumun Organizasyonu”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15/15 (June 1998), 347-356.
JAMA Tekindal YDDS, Fakültesi EBBAE, Sönmez AGAL, Fakültesi EBBAE. İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;15:347–356.
MLA Tekindal, Yrd. Doç. Dr. Satılmış et al. “İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin Ve Fiziki Durumun Organizasyonu”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 15, no. 15, 1998, pp. 347-56.
Vancouver Tekindal YDDS, Fakültesi EBBAE, Sönmez AGAL, Fakültesi EBBAE. İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;15(15):347-56.