English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
EN
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları
Year 1998
, Volume: 14 Issue: 14, 153 - 166, 01.05.1998
Doç. Dr. Feyzi Uluğ
Abstract
Keywords
-
Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları
Year 1998
, Volume: 14 Issue: 14, 153 - 166, 01.05.1998
Doç. Dr. Feyzi Uluğ
Abstract
Keywords
-
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Articles
Authors
Doç. Dr. Feyzi Uluğ
This is me
Publication Date
May 1, 1998
Published in Issue
Year 1998 Volume: 14 Issue: 14
Cite
APA
Uluğ, D. D. F. (1998). Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 14(14), 153-166.
AMA
Uluğ DDF. Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. May 1998;14(14):153-166.
Chicago
Uluğ, Doç. Dr. Feyzi. “Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 14, no. 14 (May 1998): 153-66.
EndNote
Uluğ DDF (May 1, 1998) Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 14 14 153–166.
IEEE
D. D. F. Uluğ, “Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları”,
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol. 14, no. 14, pp. 153–166, 1998.
ISNAD
Uluğ, Doç. Dr. Feyzi. “Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları”.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
14/14 (May 1998), 153-166.
JAMA
Uluğ DDF. Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
. 1998;14:153–166.
MLA
Uluğ, Doç. Dr. Feyzi. “Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 14, no. 14, 1998, pp. 153-66.
Vancouver
Uluğ DDF. Eğitim Sisteminde Değişime Yapısal Uyum Sorunları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;14(14):153-66.
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Volume: 9 Issue: 9
Volume: 13 Issue: 13
Volume: 14 Issue: 14
Volume: 15 Issue: 15
Volume: 16 Issue: 16