BibTex RIS Cite

Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi

Year 1997, Volume: 11 Issue: 11, 289 - 308, 01.02.1997

Abstract

Günümüzde bilgi teknolojileri, bir yönetim teknolojisi aracı olarak örgütlerde yerini almıştır. Teknolojiyi geriden takip etmesiyle bilinen eğitim örgütlerinde de bu değişim yaşanmaktadır. Bu makalede yeni bir disiplin olarak ortaya çıkmakta olan "yönetim bilgi sistemleri" ve eğitim örgütleri ilişkileri incelenmektedir.

Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi

Year 1997, Volume: 11 Issue: 11, 289 - 308, 01.02.1997

Abstract

Günümüzde bilgi teknolojileri, bir yönetim teknolojisi aracı olarak örgütlerde yerini almıştır. Teknolojiyi geriden takip etmesiyle bilinen eğitim örgütlerinde de bu değişim yaşanmaktadır. Bu makalede yeni bir disiplin olarak ortaya çıkmakta olan "yönetim bilgi sistemleri" ve eğitim örgütleri ilişkileri incelenmektedir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

İkram Çınar

Publication Date February 1, 1997
Published in Issue Year 1997 Volume: 11 Issue: 11

Cite

APA Çınar, İ. (1997). Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 11(11), 289-308.
AMA Çınar İ. Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. February 1997;11(11):289-308.
Chicago Çınar, İkram. “Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 11, no. 11 (February 1997): 289-308.
EndNote Çınar İ (February 1, 1997) Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 11 11 289–308.
IEEE İ. Çınar, “Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 11, no. 11, pp. 289–308, 1997.
ISNAD Çınar, İkram. “Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 11/11 (February 1997), 289-308.
JAMA Çınar İ. Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1997;11:289–308.
MLA Çınar, İkram. “Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 11, no. 11, 1997, pp. 289-08.
Vancouver Çınar İ. Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1997;11(11):289-308.