BibTex RIS Cite

Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri

Year 1996, Volume: 5 Issue: 5, 139 - 149, 01.06.1996

Abstract

Okulun, onu diğer örgütlerden ayıran veya farklı kılan, bir takım kendine özgü yönleri vardır. Bu yönleri ortaya çıkarmak, bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir. "Teknoloji" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Bu makalenin amacı, okul örgütünün teknoloji kavramı açısından kendine özgü yönlerinin neler olduğunu ortaya koymaktır. Bunun için alan yazımdaki bilgiler analiz edilmiş ve bir senteze gidilmiştir. Bu sentezin, okul yönetiminde daha etkin ve bilimsel bir eylemin oluşturulmasına katkıda bulunabileceği umulmaktadır.

Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri

Year 1996, Volume: 5 Issue: 5, 139 - 149, 01.06.1996

Abstract

Okulun, onu diğer örgütlerden ayıran veya farklı kılan, bir takım kendine özgü yönleri vardır. Bu yönleri ortaya çıkarmak, bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir. "Teknoloji" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Bu makalenin amacı, okul örgütünün teknoloji kavramı açısından kendine özgü yönlerinin neler olduğunu ortaya koymaktır. Bunun için alan yazımdaki bilgiler analiz edilmiş ve bir senteze gidilmiştir. Bu sentezin, okul yönetiminde daha etkin ve bilimsel bir eylemin oluşturulmasına katkıda bulunabileceği umulmaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Erdal Toprakçı This is me

Publication Date June 1, 1996
Published in Issue Year 1996 Volume: 5 Issue: 5

Cite

APA Toprakçı, E. (1996). Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 5(5), 139-149.
AMA Toprakçı E. Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. June 1996;5(5):139-149.
Chicago Toprakçı, Erdal. “Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 5, no. 5 (June 1996): 139-49.
EndNote Toprakçı E (June 1, 1996) Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 5 5 139–149.
IEEE E. Toprakçı, “Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 5, no. 5, pp. 139–149, 1996.
ISNAD Toprakçı, Erdal. “Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 5/5 (June 1996), 139-149.
JAMA Toprakçı E. Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1996;5:139–149.
MLA Toprakçı, Erdal. “Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 5, no. 5, 1996, pp. 139-4.
Vancouver Toprakçı E. Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1996;5(5):139-4.