Okulun, onu diğer örgütlerden ayıran veya farklı kılan, bir takım kendine özgü yönleri vardır. Bu yönleri ortaya çıkarmak, bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir. "Teknoloji" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Bu makalenin amacı, okul örgütünün teknoloji kavramı açısından kendine özgü yönlerinin neler olduğunu ortaya koymaktır. Bunun için alan yazımdaki bilgiler analiz edilmiş ve bir senteze gidilmiştir. Bu sentezin, okul yönetiminde daha etkin ve bilimsel bir eylemin oluşturulmasına katkıda bulunabileceği umulmaktadır.
Okulun, onu diğer örgütlerden ayıran veya farklı kılan, bir takım kendine özgü yönleri vardır. Bu yönleri ortaya çıkarmak, bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir. "Teknoloji" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Bu makalenin amacı, okul örgütünün teknoloji kavramı açısından kendine özgü yönlerinin neler olduğunu ortaya koymaktır. Bunun için alan yazımdaki bilgiler analiz edilmiş ve bir senteze gidilmiştir. Bu sentezin, okul yönetiminde daha etkin ve bilimsel bir eylemin oluşturulmasına katkıda bulunabileceği umulmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 1996 |
Published in Issue | Year 1996 Volume: 5 Issue: 5 |