Türkiye Milli Eğitimine "bilimsel ve özerk" bir merkezden yön vermek düşüncesi ile merkez örgütünde yer verilen, Milli Eğitim Bakanlığı`nın bütün birimlerinin "fikir ve hareket kaynağı" ve "Bakanlık Makamının en yakın ilmi danışma ve karar organı" olarak nitelenen Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (T.T.K.B.)`nın, böylesine önemli koşullarından biri, bu işgörüleri en üst düzeyde gerçekleştirebilecek nitelikte ve yeter sayıda işgören ile donanık olmasıdır. T.T.K.B.`nın kadro durumu, çalışanlarının kıdem, branş ve öğrenim durumlarına göre dağılımının bu duruma açıklık getirebileceği düşüncesi ile araştırmaya konu edilmesine gereksinim duyulmuştur.
Türkiye Milli Eğitimine "bilimsel ve özerk" bir merkezden yön vermek düşüncesi ile merkez örgütünde yer verilen, Milli Eğitim Bakanlığı`nın bütün birimlerinin "fikir ve hareket kaynağı" ve "Bakanlık Makamının en yakın ilmi danışma ve karar organı" olarak nitelenen Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (T.T.K.B.)`nın, böylesine önemli koşullarından biri, bu işgörüleri en üst düzeyde gerçekleştirebilecek nitelikte ve yeter sayıda işgören ile donanık olmasıdır. T.T.K.B.`nın kadro durumu, çalışanlarının kıdem, branş ve öğrenim durumlarına göre dağılımının bu duruma açıklık getirebileceği düşüncesi ile araştırmaya konu edilmesine gereksinim duyulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | May 1, 1995 |
Published in Issue | Year 1995 Volume: 4 Issue: 4 |