Okullardaki başarısızlıkların büyük ölçüde öğretim yöntemi, öğrencinin zekası vb. gibi faktörlerden kaynaklandığı yaygın kabul görür. Bunların, öğrenmeye etki ettikleri doğrudur. Bununla birlikte bütün çalışmalar, öğretmen korkusu ve not gibi faktörlerin zorlayıcı etkilerinden çok, derslere ilgi duyarak, zevk alarak ve kendine güvenerek gerçekleştirilse, başarının artması beklenir. Öğrencilerin duygularını yansıtan bu son değişkenler, onların duyuşsal özelliklerini oluşturur. Bunlar ve tutum gibi duyuşsal özelliklerin eğitim-öğretim hedefleri kapsamına almış, öğrencilere kazandırılması onların başarılarının artırılmasında önemli rol oynayabilir.
Okullardaki başarısızlıkların büyük ölçüde öğretim yöntemi, öğrencinin zekası vb. gibi faktörlerden kaynaklandığı yaygın kabul görür. Bunların, öğrenmeye etki ettikleri doğrudur. Bununla birlikte bütün çalışmalar, öğretmen korkusu ve not gibi faktörlerin zorlayıcı etkilerinden çok, derslere ilgi duyarak, zevk alarak ve kendine güvenerek gerçekleştirilse, başarının artması beklenir. Öğrencilerin duygularını yansıtan bu son değişkenler, onların duyuşsal özelliklerini oluşturur. Bunlar ve tutum gibi duyuşsal özelliklerin eğitim-öğretim hedefleri kapsamına almış, öğrencilere kazandırılması onların başarılarının artırılmasında önemli rol oynayabilir.
Tekindall, Y. D. D. S. (1995). Okul Seviyesi ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 4(4), 657-665.
AMA
Tekindall YDDS. Okul Seviyesi ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. May 1995;4(4):657-665.
Chicago
Tekindall, Yrd. Doç. Dr Satılmış. “Okul Seviyesi Ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4, no. 4 (May 1995): 657-65.
EndNote
Tekindall YDDS (May 1, 1995) Okul Seviyesi ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4 4 657–665.
IEEE
Y. D. D. S. Tekindall, “Okul Seviyesi ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 4, no. 4, pp. 657–665, 1995.
ISNAD
Tekindall, Yrd. Doç. Dr Satılmış. “Okul Seviyesi Ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4/4 (May 1995), 657-665.
JAMA
Tekindall YDDS. Okul Seviyesi ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;4:657–665.
MLA
Tekindall, Yrd. Doç. Dr Satılmış. “Okul Seviyesi Ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 4, no. 4, 1995, pp. 657-65.
Vancouver
Tekindall YDDS. Okul Seviyesi ve Türüne Göre Bazı Derslere Karşı Tutumlarda Görülen Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;4(4):657-65.