BibTex RIS Cite

Toplam Kalite Yönetimi

Year 1995, Volume: 2 Issue: 2, 203 - 211, 01.03.1995

Abstract

Kalite üretimine dayalı bir örgütsel yapıda kalite, kontrol edilerek belirlerlenir Takıma dayalı, yüksek edimli bir örgütsel yapıda ise, üretim süreci- nin niteliği süreç incelenerek anlaşılabilir. Süreç, üretimde bulunma ya da bir buyruğu yerine getirme gibi belirli bir çıktıya ulaşmaya yönelik, düzenli bir biçimde örgütlenmiş tüm görevlerden oluşur. Süreç içindeki aşamaları göstermek için iş akışı kullanılır. Olasıdır ki, kaliteyi geliştirme- den en büyük değişim üründen çok süreç üzerinde odaklaşacaktır. Toplanı kalite yönetimi (TKY), ürün veya hizmetin üretildiği süreçleri sürekli geliştirmek için takım kullanımı anlamına gelir. Toplam kalite yönetimi (TKY), etkili takımların oluşturulması, eğitimi ve geliştirilmesi- ru, süreçleri tanıma ve etkiliklerini ölçme yolunu, süreçleri sürekli geliş- tirme arzusu yaratmayı ve müşteri üzerinde yoğunlaşmayı gerektirir. Br başka deyişle, şirketler ürünlerini satmadan önce, üretim süreçlerinde dünyadaki diğer şirketlerden daha iyi olma üzerinde yoğunlaşmaktadır- lar (johnson & Johnson, 1994, s. 533)._

Toplam Kalite Yönetimi

Year 1995, Volume: 2 Issue: 2, 203 - 211, 01.03.1995

Abstract

Kalite üretimine dayalı bir örgütsel yapıda kalite, kontrol edilerek belirlerlenir Takıma dayalı, yüksek edimli bir örgütsel yapıda ise, üretim süreci- nin niteliği süreç incelenerek anlaşılabilir. Süreç, üretimde bulunma ya da bir buyruğu yerine getirme gibi belirli bir çıktıya ulaşmaya yönelik, düzenli bir biçimde örgütlenmiş tüm görevlerden oluşur. Süreç içindeki aşamaları göstermek için iş akışı kullanılır. Olasıdır ki, kaliteyi geliştirme- den en büyük değişim üründen çok süreç üzerinde odaklaşacaktır. Toplanı kalite yönetimi (TKY), ürün veya hizmetin üretildiği süreçleri sürekli geliştirmek için takım kullanımı anlamına gelir. Toplam kalite yönetimi (TKY), etkili takımların oluşturulması, eğitimi ve geliştirilmesi- ru, süreçleri tanıma ve etkiliklerini ölçme yolunu, süreçleri sürekli geliş- tirme arzusu yaratmayı ve müşteri üzerinde yoğunlaşmayı gerektirir. Br başka deyişle, şirketler ürünlerini satmadan önce, üretim süreçlerinde dünyadaki diğer şirketlerden daha iyi olma üzerinde yoğunlaşmaktadır- lar (johnson & Johnson, 1994, s. 533)._

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yrd. Doç. Dr. Mualla Bilgin Aksu This is me

Publication Date March 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Aksu, Y. D. D. M. B. (1995). Toplam Kalite Yönetimi. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2(2), 203-211.
AMA Aksu YDDMB. Toplam Kalite Yönetimi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. March 1995;2(2):203-211.
Chicago Aksu, Yrd. Doç. Dr. Mualla Bilgin. “Toplam Kalite Yönetimi”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2, no. 2 (March 1995): 203-11.
EndNote Aksu YDDMB (March 1, 1995) Toplam Kalite Yönetimi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 2 203–211.
IEEE Y. D. D. M. B. Aksu, “Toplam Kalite Yönetimi”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 2, no. 2, pp. 203–211, 1995.
ISNAD Aksu, Yrd. Doç. Dr. Mualla Bilgin. “Toplam Kalite Yönetimi”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2/2 (March 1995), 203-211.
JAMA Aksu YDDMB. Toplam Kalite Yönetimi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;2:203–211.
MLA Aksu, Yrd. Doç. Dr. Mualla Bilgin. “Toplam Kalite Yönetimi”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 2, no. 2, 1995, pp. 203-11.
Vancouver Aksu YDDMB. Toplam Kalite Yönetimi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;2(2):203-11.